مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: دايي به شكلي دموكراتيك انتخاب كاپيتان تيم را به بازيكنان واگذار كرد اما برخي مي‌خواستند اين موضوع را زير سوال ببرند.

 

حبيب كاشاني در جمع بازيكنان پرسپوليس در اردوي هتل المپيك با اشاره به حاشيه‌سازي‌هاي كه براي انتخاب كاپيتاني پرسپوليس به راه افتاد، تصريح كرد: متأسفانه برخي مي‌خواستند انتخابات كاپيتاني پرسپوليس را زير سوال ببرند و حركتي را كه بايد از آن به عنوان حركتي ماندگار و خوب ياد شود را با اما و اگر‌هايي مواجه كنند. اين حركت قابل تقدير و تازه‌اي است كه در تاريخ باشگاه پرسپوليس ثبت خواهد شد.

وي ادامه داد: كاپيتاني تيم، ركني از باشگاه است كه در تيم ما با نظر جمع درباره آن تصميم‌گيري شد. شايد اگر علي دايي، خودش در اين باره تصميم مي‌گرفت صحبت‌هايي مطرح مي‌شد اما سرمربي تيم، حق خودش را به بازيكنان و نظر جمع واگذار كرد.

 

كاشاني، كسب عنوان كاپيتاني پرسپوليس را به سپهر حيدري تبريك گفت و اظهار داشت: سپهر حيدري پيش از پيوستن به پرسپوليس، سال‌ها كاپيتان ذوب‌آهن بود و به لحاظ تحصيلات، شخصيت و سن و سال اين قابليت را داشت. ما بايد از اين حركت حمايت كرده و كمك كنيم تيم پرسپوليس به شرايط خوبي برسد.

كاشاني در بخش ديگري از صحبت‌‌هاي خود از حضور و عملكرد غلامرضا رضايي و محمد نوري در تيم‌ملي فوتبال كشورمان تقدير كرد و گفت: حضور و عملكرد بازيكنان ما در تيم‌ ملي نشان از عملكرد خوب كادرفني و بدنسازي پرسپوليس داشت. اميدواريم هرچه زودتر وضعيت تيم‌ملي مشخص شود و ما تيمي را در حد نام بزرگ ايران و مردم كشورمان داشته باشيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)