برای لیگ برتر بازیکن امید می خواهیم/شيث از پرسپوليس اخراج نشده است!

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: منتظر هستيم اگر كادر فني نيازي به آقاي كريمي داشت، اعلام كند و مقدمات كار را انجام دهيم.

 

حبيب كاشاني در خصوص حضور پرسپوليس در دو تورنمنت امارات و تركيه اظهار داشت: دو اردوي بسيار خوب را برگزار كرديم. بنا به دعوتي كه از سوي مسئولان برگزاري انجام شد، به اين دو تورنمنت رفتيم. اين براي اولين بار بود كه در آنتاليا 30 هزار دلار ورودي گرفتيم و نزديك به 50 هزار دلار هم از اسپانسر درآمد داشتيم. در كنارش هم دو بازي تداركاتي خوب انجام داديم و تمرينات بسيار خوبي هم پشت سر گذاشتيم.

وي افزود: در رابطه با اردوي امارات هم بايد اعلام كنم در يك جام شش جانبه بنا به دعوتي كه شد و با نظر كادر فني شركت كرديم. در اين بازي‌ها منهاي نتيجه،‌ شناخت تركيب و اعتماد به نفس را به دست آورديم.

كاشاني تاكيد كرد: هنوز چون ديداري با اعضاي كادر فني نداشتم، درباره اردوي امارات اطلاعات كامل‌تري ندارم. بازيكنان بامداد امروز به تهران برگشتند و بايد جلسه كميته فني را تشكيل دهيم تا اطلاعات دقيق را جويا شويم. به همين دليل هنوز نمي‌دانم كادر فني به اهدافش در اين اردو و تورنمنت رسيده است يا خير و بعد از جلسه خبرهاي نهايي را هم درباره اين اردو اعلام مي‌كنم.

كاشاني در خصوص آخرين وضعيت شيث رضايي  گفت: روز گذشته جلسه‌اي با اين بازيكن برگزار كردم. شيث در بازي با زنيت تعويض ‌شد و از بازي بيرون رفت و در همين حين يك تماشاگرنما در ورزشگاه نمي‌دانم به ايشان چه حرف‌هايي زد اما مثل اينكه اهانت ‌كرد و متاسفانه رضايي هم به دليل آنكه بازي مورد قبول مربي را انجام نداده و از بازي بيرون آمده بود به آن تماشاگرنما جواب داد كه طبيعتا با برخورد سرمربي تيم مواجه شد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در جواب اين سؤال كه آيا شيث رضايي از پرسپوليس اخراج شده است يا خير گفت:‌ ايشان از اردوي امارات اخراج شدند اما از پرسپوليس اخراج نشده‌اند. هنوز جلسه‌اي تشكيل نداده‌ايم. در جلسه‌، مواردي كه كادر فني اعلام مي‌كند و درخواست سرمربي مطرح مي‌شود و اگر لازم باشد ما بازيكن را به كميته انضباطي دعوت خواهيم كرد در غير اين صورت بايد ببينيم چه اتفاق ديگري مي‌افتد.

وي در جواب اين سؤال كه آيا امكان دارد رضايي را مثل دفعات گذشته ببخشيد، تصريح كرد: صحبت سر بخشيدن يا نبخشيدن نيست. اول بايد جرم يك نفر ثابت شود و بعد براي او مجازاتي در نظر بگيريم. در سال 86 هم كه شيث با ما بود وقتي تصميم گرفته شد ديگر نباشد، از ما جدا شد. هر زمان كادر فني تصميم بگيرد بازيكني در جمع ما نباشد، طبيعتا از جمع ما خارج خواهد شد.

كاشاني در ادامه درباره اخبار منتشر شده در خصوص پيوستن علي كريمي به پرسپوليس گفت: آقاي كريمي از افتخارات فوتبال كشورمان هستند و سال‌ها براي فوتبال ما زحمت كشيده‌اند مخصوصا براي تيم پرسپوليس. با توجه به ليست تيم خود در ليگ برتر و جام حذفي نمي‌توانيم از ايشان استفاده كنيم. ما فقط مي‌توانيم يك بازيكن زير 23 سال جذب كنيم كه با توجه به درخواست كادر فني اين كار را انجام خواهيم داد.

وي افزود: براي ليگ قهرمانان آسيا دو جاي خالي در ليست خود داريم. منتظر هستيم اگر كادر فني نيازي به آقاي كريمي داشت، اعلام كند و مقدمات كار را انجام دهيم. در جلسه‌اي تكليف نهايي اين موضوع را روشن خواهيم كرد.

وي درباره اينكه بازيكن آسيايي شما از كدام كشور خواهد آمد، گفت: در حال انجام مقدمات كار هستيم و انشاءالله اگر قطعيت پيدا كرد موضوع را اعلام خواهيم كرد.

كاشاني در جواب اين سؤال كه چرا اينقدر درباره كريمي اظهار نظرهاي مختلف مي‌شود تاكيد كرد: علي كريمي يك پرسپوليسي است. ايشان به پرسپوليس علاقه دارد و پرسپوليس هم به ايشان علاقه دارد. طبيعتا رايزني‌هايي انجام مي‌شود و حرف و حديث‌هايي در آن وجود دارد. كريمي از فوتباليست‌هاي بسيار خوب ما است و هر جا كه باشد مي‌تواند منشاء موفقيت باشد. شما الان مي‌بينيد تيم‌هاي مختلفي خواهان به خدمت گرفتن كريمي هستند و انشاءالله هر اتفاقي كه منشاء خير و بركت باشگاه پرسپوليس و كريمي است‌،‌ رخ دهد.

كاشاني در پايان در خصوص حضور هواداران در نيم فصل دوم ليگ برتر جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه‌ها گفت: به خاطر اين هواداران هميشه وارد زمين مي‌شويم. اميدوارم هواداران فهيم، خونگرم و دوست‌داشتني پرسپوليس در نيم فصل دوم مثل هميشه يار و ياور ما باشند تا انشاءالله بتوانيم با نتايج خوب با تلاش كادر فني و بازيكنان آنها را خوشحال كنيم. كار سختي داريم اما انشاءالله با حمايت هواداران نتايج خوبي خواهيم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)