مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن پرسپوليس گفت: اين تماشاگران را بايد با مردم كوفه مقايسه كنيم كه تا انتها به پاي مختار نايستادند.

 

جواد كاظميان كه در بازي شب گذشته هم در تركيب پرسپوليس به ميدان نرفت پس از پايان ديدار مقابل شهرداري تبريز گفت: واقعا از رفتار تماشاگران پرسپوليس تعجب مي‌كنم. قول مي‌‌دهم كه قهرمان شويم به شرطي كه آنها صبورتر باشند.

 

وي ادامه داد: سال گذشته سپاهان از 7 بازي ابتداي فصل تنها يك برد به دست آورد ولي تيم در پايان قهرمان شد. تازه 3 هفته از ليگ گذشته و هيچ اتفاقي رخ نداده اما بازيكنان ما به خاطر رفتار تماشاگران با استرس وارد زمين مي شوند. اگر اين بازي در شهرستان بود راحت‌تر مي‌توانستيم به ميدان برويم. 80 هزار نفر در ورزشگاه حاضر مي شوند ولي بايد صبر كنند.

 

مهاجم پرسپوليس گفت: در اروپا وقتي يك تيم با 5 گل مي‌بازد تماشاگران آن تيم را تشويق مي كنند مگر اينكه نتايج ضعيف به هفته‌هاي سيزدهم و چهاردهم برسد. هنوز هفته سوم تمام نشده كه يك شخص ديگر را تشويق مي‌كنند. آيا اين درست است؟ اين واقعا بي انصافي است چون بازيكنان ما زحمت مي‌كشند.

 

كاظميان با اشاره به تشويق‌هايي كه توسط هواداران قبل از تعويض سوم پرسپوليس صورت گرفت گفت: من بعد از چند سال به پرسپوليس برگشتم و كم كم آماده بازي مي‌شوم. به مردم هم قول مي‌دهم وقتي داخل زمين شوم بهترين بازي ها را ارائه مي‌دهم اما از آنها خواهش مي‌كنم كه تيم را تشويق كنند. استيلي گناهي مرتكب نشده است. واقعا اين تماشاگران را بايد با مردم كوفه مقايسه كنيم كه تا انتها به پاي مختار نايستادند و از دقيقه 60 عليه بازيكنان و سرمربي شعار دادند.

 

وي كه تحت تاثير رفتار تماشاگران قرار داشت ادامه داد: قول مي‌دهيم اولين برد را مقابل مس سرچشمه به دست بياوريم اما اعتراف مي كنم در بازي اول كه روي سكو نشسته بودم بغض گلويم را فشرد چون رفتار تماشاگران عجيب بود. به خدا اگر از هفته ششم و يا هفتم به بعد باختيم هواداران هر چه دوست داشتند بگويند. سال گذشته اين تيم 10 بازي را باخته اما هرگز چنين اتفاقاتي در ورزشگاه نيفتاد. وقتي جو متشنج مي‌شود بزرگترين بازيكنان دنيا هم نمي توانند كارآيي لازم را داشته باشند.

 

كاظميان با اشاره به اينكه اين شعارها خطي نيست گفت: تماشاگران احساسي هستند و تحت تاثير يك گل خورده قرار مي گيرند ولي من اين روزها را در پرسپوليس گذارنده ام. ما فقط 4 هفته است كه در كنار هم تمرين مي كنيم و بايد بگويم به عنوان كسي كه تشنه حضور در ميدان بود وقتي اين جو را ديدم دوست نداشتم به زمين بيايم.

 

مهاجم پرسپوليس در پايان صحبت هايش با اشاره به حمايت‌هاي هواداران از كريمي گفت: علي كريمي بازيكن بزرگي است و مي تواند خودش را با جو وقف دهد اما بقيه بازيكنان جوان هستند و تحت تاثير قرار مي‌گيرند. فكر مي كنم استيلي واقعا مظلوم واقع شده و با 2 باخت و يك مساوي نبايد عملكرد او را زير سؤال برد. اين تيم بعد از پرسپوليس بگوويچ يك تيم پر ستاره است و مطمئن باشيد در هفته‌هاي آينده نتايج قابل قبولي خواهد گرفت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)