مرجع خبری پرسپولیس : جواد كاظميان براي دومين بار با به ثمر رساندن گل، حضور خود را در پرسپوليس جشن گفت تا ضمن فراري دادن سرخپوشان از شكستي ديگر كه حتي مي‌توانست به ايجاد موج تغييرات بيانجامد، پاسخ قانع‌كننده‌اي به منتقدان حضور خود در پرسپوليس بدهد.


نود با او گفتگويي داشت كه در زير مي‌آيد:

در مصاحبه قبلي گفته بودي حداكثر تا هفته چهارم بازي خواهي كرد؟

 

من براي خودم برنامه‌ريزي داشتم، ولي با اين همه بازيكن خوب بايد كمي هم خوش شانس باشي.

 

معمولا حرفهايي كه مي‌زني، محقق مي‌شود، مثلا گفته بودي گل مي‌زنم، ظاهرا خيلي به خودت مطمئني؟

الان 30 سال دارم بيهوده حرف نمي‌زنم. مطمئن هستم كه اوضاع اين‌طور نمي‌ماند و همه پرسپوليس متفاوتي را خواهند ديد. با اين پتانسيلي كه ما داريم. غيرممكن است اوضاع اين‌طور بماند. در آن ثانيه گل خوردن به مسايل فني مربوط نمي‌شود، بدشانسي محض است.

بالاخره شانس به ما هم رو مي‌كند.

روي چه حسابي اين حرف را مي‌زني؟

چون بازيكناني را كه داريم، مي‌بينم همين‌طور و كلاسهاي كادرفني و شخصيت تيمي پرسپوليس، اجازه نمي‌دهد اين وضعيت زياد ادامه پيدا كند. بازيكنان بزرگ در چنين روزهايي خودشان را نشان مي‌دهند و ما در تيم از اين گونه نفرات داريم، فقط بايد پشت هم باشيم.

از گلي كه زدي بگو، فكرش را مي‌كردي؟

دنبالش بودم. با يك گل فشار از روي من برداشته مي‌شد، اگر گل نمي‌زدم كارم سخت مي‌شد. جالب اينكه من روز اول هم كه به پرسپوليس آمدم با گلزني شروع كردم. زمان بگوويچ بود. دو روز- مسابقه از تركيب خارج شدم ولي تعويضي بازي كردم و در آن بازي 8 تايي پگاه، دو گل زدم.

شروع كار مثل دفعه قبل، ‌خوب بود، آخرش چطور مي‌شود؟

الان سي سال دارم. قصد ندارم به تيم ديگري بروم. مي‌خواهم دو،‌سه سال ديگر فوتبال بازي كنم و اين مدت را هم مي‌خواهم در پرسپوليس باشم.

يعني از همين پرسپوليس از فوتبال خداحافظي مي‌كني؟

اگر دو، سه سال ديگر بازي كنم، با همين پيراهن پرسپوليس از فوتبال خداحافظي مي‌كنم.

البته كريم باقري با همين دو سال، دو سال گفتن 6 سال در پرسپوليس بازي كرد.

من فكر مي‌كنم تا سه سال ديگر توانايي بازي در بالاترين سطح را دارم ولي از بحث خودم كه بگذرم. فوتبال به شناسنامه ربط ندارد. مگر آقا كريم تا همين سالهاي اخير، از بهترين‌هاي ليگ نبود؟ همين حالا علي كريمي و فرهاد مجيدي بهترينهاي پرسپوليس و استقلال هستند.

ماجراي شادي گلت چه بود؟ اگر خبر سال قبل بود تعجب نمي‌كردم، ولي كمتر كسي توقع داشت؟

اتفاقا مادرم هم مرا دعوا كرد و گفت:‌ناسلامتي تو 30 سال داري خجالت بكش، اين چه كاري است كه انجام دادي!

حالا چرا اينكار را كردي. بعضي معتقد بودند گلزني به مس رفسنجان اين‌طور شادي نداشت؟

اول اينكه گلزني براي خود پرسپوليس هميشه ارزش دارد. من جاهاي مختلفي بازي كردم ولي با قاطعيت مي‌گويم گلزني در پرسپوليس از همه موارد شيرين‌تر و هيجان برانگيز‌تر است. البته بعضي گفتند كه فكر كرده‌ام به بارسلونا گل زده‌ام، ولي آنها بايد جاي من باشند تا متوجه بشوند، چه مي‌گويم. از سوي ديگر شادي اين گل يك جورهايي واكنش به فشارهايي بود كه وجود داشت اينكه وقتي به پرسپوليس آمدم، بعضي نظراتي دادند كه واقعا دلم را به درآورد.

فكر مي‌كني، پرسپوليس چه زماني از اين فشار خارج بشود؟

بازي‌هاي سخت كه شروع بشود، عيار پرسپوليس معلوم مي‌شود. من به شما مي‌گويم، حالا حالاها ديگر باختن پرسپوليس را نمي‌بينيد.

ادعاي سنگيني است، آنهم با اين شرايطي كه داريد؟

نفت‌آبادان تيمي است كه فوتبال بازي مي‌كند و من فكر مي‌كنم از همين هفته تغيير شرايط ما آغاز مي‌شود تا در تعطيلات تمركز بيشتري روي كار خودمان داشته باشيم. يك مشكل ما اين بود.

توقعات از تيم زياد بود. با تغييراتي كه شديعني با رفتن دايي و آمدن استيلي و جذب نفرات جديد، بعضي منتظر بودند كه در بازي‌ها سه تا سه تا گل بزنيم.

آن اتفاقات بازي اول هم، تيم را از نظر روحي و رواني به هم ريخت، ولي مطمئن باشيد،‌اين شرايط جمع مي‌شود و من از همين حالا پيروزي در بازي داربي را احساس مي‌كنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)