مرجع خبری پرسپولیس : كرانچار: اجازه ندارند در كارم دخالت كنند

توبيخ كرانچار فقط به خاطر دو تساوي، آن هم درحالي كه از اولين روز حضور او در تهران يك ماه نمي‌گذرد، غيرحرفه‌اي‌ترين

 واكنش ممكن به عملكرد او بود كه مديران پرسپوليس انتخابش كردند تا براي فرار از انتقادات همه چيز را بيندازند به گردن مرد كروات اما زلاتكو كرانچار مثل همان روز اولي كه مسووليت همه چيز را به عهده گرفت، نمي‌خواهد زير اين بار شانه خالي كند. او امروز دوباره اميدوارانه از آينده‌ روشني مي‌گويد كه هواداران براي ديدنش لحظه‌شماري مي‌كنند و بعد تكرار مي‌كند كه براي ساختن يك پرسپوليس ايده‌آل، فقط چند هفته فرصت مي‌خواهد، نه چيزي بيش از آن.

مديران باشگاه خيلي زود به شما اولتيماتوم دادند … يعني كه از عملكردتان راضي نيستند!
كسي به من اولتيماتوم نداده. درباره عملكرد من هم الان نمي‌شود قضاوت كرد.

پس احضارتان به باشگاه چه دليلي داشت؟
احضار نشدم. با انصاري‌فرد توافق كردم كه بعد از هر بازي يك جلسه در باشگاه داشته باشيم.

ولي بعد از بازي با مس چنين جلسه‌اي نداشتيد!
آن موقع شرايط مهيا نبود وگرنه دليل ديگري نداشت. اتفاقا من فكر مي‌كنم برگزاري اين جلسات حق طبيعي باشگاه است و من با آن مشكلي ندارم 

حالا كه از بازي با استقلال اهواز چندروز گذشته، فكر مي‌كنيد دليل بد بازي كردن پرسپوليس چه بود؟
مي‌دانم كه آن بازي و آن نتيجه رضايت‌بخش نبوده اما من دلايل خودم را دارم. هنوز قول مي‌دهم كه يك چهره جديد را از پرسپوليس مي‌بينيد. فقط كمي فرصت مي‌خواهم، همين.


مشكل از كجا بود؟
خب ما خيلي دير كار را شروع كرديم. به همين خاطر از نظر جسماني آمادگي كامل نداريم. البته من راهكارهاي خوبي براي رفع اين مشكل دارم و معتقدم اگر هفته‌اي يك بازي تداركاتي داشته باشيم همه چيز درست مي‌شود.
خط دفاعي پرسپوليس در اين بازي هم مشكل‌ساز شد و يك برد را از شما گرفت

ولي من به همين خط دفاعي اعتقاد دارم. مدافعان من فقط دو بار اشتباه كردند كه حريف از يكي از آنها بهترين استفاده را برد. ما هم اگر از شانس‌هايمان استفاده مي‌كرديم نتيجه عوض مي‌شد.
نگران نيستيد كه در بازي‌هاي بعدي باز هم از خط دفاعي ضربه بخوريد؟
اصلا نگران نيستم. بازيكنان من انگيزه و روحيه جنگندگي بالايي دارند و مي‌دانم كه موفق مي‌شوند. در فوتبال حرفه‌اي بايد پله پله بالا رفت.
قصد نداريد تركيب پرسپوليس را كمي عوض كنيد؟ … شايد ضعف‌ها برطرف شود.
من علاقه‌اي به تغييرات زياد ندارم. معتقدم يك بازيكن براي اثبات خودش نياز به زمان دارد.
با توجه به ناآشنايي شما با پرسپوليس، به نظر مي‌رسد دستياران شما و حتي مسوولان باشگاه در انتخاب تركيب در كار شما دخالت مي‌كنند! اين را مي‌پذيريد؟
به هيچ‌وجه! تركيب اصلي را من تعيين مي‌كنم و حرف اول و آخر را خودم مي‌زنم. كسي در كار من دخالت نمي‌كند چون من چنين اجازه‌اي نمي‌دهم.
ولي فيكس شدن بعضي بازيكنان كمي عجيب است!
من نمي‌دانم كدام بازيكن را مي‌گوييد اما تركيب را من انتخاب مي‌كنم. البته مشورت با دستيارانم را فراموش نمي‌كنم ولي تصميم آخر را خودم مي‌گيرم. مسووليت نتايج و تعويض‌ها هم با من است. بقيه هم زحمت مي‌كشند ولي وظيفه هر كسي مشخص است و كسي نمي‌تواند در كارم دخالت كند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)