مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت:‌ استقلال با شكست در بازي گذشته اين فرصت را به ما داد تا به صدر جدول نزديك شويم و به همين دليل از آنها تشكر مي‌كنم.

زلاتكو كرانچار درباره بازي روز جمعه برابر ملوان تصريح كرد: بازيكنان با انگيزه زياد تمرين مي‌كنند تا با يك بازي زيبا مقابل ملوان به 3 امتياز بازي برسيم و خود را به صدر جدول نزديك كنيم.
شكست استقلال فرصت خوبي براي ما بود تا به آنها در بالاي جدول نزديك شويم و بايد از آنها قدرداني كرد. اميدوار هستم از اين فرصت‌ استفاده كنيم و با پيروزي‌هايي كه كسب مي‌كنيم به جايگاه خوبي برسيم.‌ البته من خيلي به نتايج تيم‌هاي ديگر توجه نمي‌كنم و بيشتر سعي دارم به تيم خودم فكر كنم.
كرانچار خاطرنشان كرد: ما 5 بازي آينده خود را در تهران برگزار مي‌كنيم و بايد مثل بازي مقابل مقاومت شيراز دوباره هنرنمايي تاكتيكي خود را در زمين پياده كنيم تا به يك برد شيرين برسيم. هر تيمي بايد قدر فرصت‌ بازي در خانه را بداند تا در انتهاي ليگ ضربه نخورد.
اين مربي كروات درباره اولتيماتوم كاشاني به بازيكنان ناراضي پرسپوليس گفت: سعي مي‌كنم زياد بازيكنان را وارد حواشي نكنم تا تمركز لازم را داشته باشم. مجبورم 11 بازيكن خوب خودم را در تركيب اصلي به ميدان بفرستم و نمي‌توانم همه را روي نيمكت بنشانم. مشكل اصلي من در پرسپوليس داشتن بازيكنان خوب و با انگيزه زياد است اما متاسفانه نمي‌توانم از همه آنها يكنواخت استفاده كنم.
كرانچار يادآور شد: بازيكنان پرسپوليس بايد به قراردادي كه با باشگاه دارند عمل كنند و اگر حس كردم كه برخي از آنها لازم نيست در پرسپوليس باشند اين مسئله را به كاشاني اعلام مي‌كنم.

وي در خصوص اتفاقات بازي در مقابل فولاد خوزستان در كنفرانس مطبوعاتي اظهار داشت: به هر حال طبيعي است كه در برخي از شهرها امكانات نباشد. اگر مي‌خواهيد اتاق كنفرانس استاديوم آزادي را با خوزستان مقايسه كنيد اصلا شرايط خوبي نبود البته كار اهوازي‌ها عمدي نبود و فكر كنم آنها مشكلات امكانات داشتند اما اميدوارم با توجه به پتانسيل فوتبال خوزستان آنها در آينده موفق باشند و از اينگونه اتفاقات برايشان پيش نيايد.

سرمربي پرسپوليس درباره اشتباهات داوران گفت: در سه بازي گذشته كارشناسان نظر دادند كه مشكلاتي برايمان به وجود آمده است. پنالتي ما را نگرفتند و گل ما را حساب نكردند. اين مسئله را من نمي‌توانم انكار كنم يا درباره‌اش حرف نزنم، اميدوار هستم با نظارت بيشتر و دقت مسئولان كميته داوران اين گونه اشتباهات ديگر به پرسپوليس لطمه نزند.
وي افزود: البته اين اشتباهات عمدي نيست و من هيچ وقت حتي در موقعي كه در كرواسي و كشورهاي ديگر مربيگري كرده‌ام داوران را زير سئوال نبرده‌ام اما مثل هميشه از آنها مي‌خواهم دقت بيشتري داشته باشند.

كرانچار عنوان كرد: اميدوار هستم با بازيكناني كه داريم هر چه سريع‌تر تاثير كاشاني در پرسپوليس مشخص شود. من مجبورم در هر بازي 19 بازيكن را به اردو ببرم تا از 18 تاي آنها استفاده كنم. با كسي مشكلي ندارم، هر لحظه اشتباهي از بازيكني سر بزند باعث مي‌شود او در تركيب اصلي جايي نداشته باشد. تنها ناراحتي من اين است كه شايد دوباره هواداران به ورزشگاه نيايند. از مسئولان باشگاه مي‌خواهم اين ماموريت را براي اينكه راحت‌تر بتوانيم به موفقيت برسيم دنبال كنند تا باز هم 50 يا 60 هزار هوادار را در بازي روز جمعه در ورزشگاه آزادي ببينيم.

كرانچار در سئوالي جالب به خبرنگاران در تمرين امروز پس از مصاحبه اظهار داشت:‌ من مي‌خواهم بدانم نظر محمد پروين درباره نيمكت‌نشيني‌اش چيست كه خبرنگاران نيز نقل قول‌هاي محمد پروين و نارضايتي او را به كرانچار گفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)