مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از مهاجمان بپرسيد كه چرا گلزني نمي‌كنند.

زلاتكو كرانچار پس از تساوي يك بر يك خانگي تيمش مقابل ملوان اظهار داشت: بازي استيل‌آذين و ملوان را ديده بودم. من نوروزي و وسلي را در نوك حمله گذاشتم كه دفاع حريف را كنار بزنند اما آنها نتوانستند اين كار را انجام بدهند.
وي ادامه داد: در خط حمله اصلا خوب نبوديم و 4 موقعيت بسيار خوب در نيمه اول داشتيم كه نتوانستيم از آنها استفاده كنيم. در نيمه دوم كاملا بازي را در اختيار گرفتيم ولي ملواني‌ها فقط دفاع كردند.
وي در خصوص ضعف بازي آرفي در تركيب پرسپوليس گفت: از خود اين بازيكن بپرسيد كه چرا گل نمي‌زند. من با هدف او را به زمين فرستادم اما نه تنها او بلكه بقيه مهاجمان پرسپوليس اصلا خوب كار نكردند. بازيكنان من بايد ياد بگيرند كه گلزني كنند.
كرانچار در خصوص اينكه در ابتداي فصل مخالف حضور علي كريمي در پرسپوليس بود گفت:‌ من هرگز نگفتم كه علي كريمي را نمي‌خواهم و هنگامي كه به پرسپوليس آمدم كريمي در تيم ما نبود.
اين مربي در خصوص تغييرات پي‌درپي در تركيب پرسپوليس گفت:

 من 9 بازيكن دارم كه در اكثر بازي‌ها از آنها استفاده مي‌كنم و گاهي از مواقع بخاطر تمرينات آنها مجبورم در تركيب تغيير ايجاد كنم.
وي در پايان در خصوص داوري اين مسابقه عنوان كرد: معتقدم داوري صددرصد در نتيجه تاثير داشت و به پرسپوليس ظلم شد. اشتباهات آقاي حق‌وردي ساختار تيمي ما را بهم ريخت و هواداران حق داشتند كه به اين مسئله اعتراض كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)