مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مي‌خواهم با اولين جام قهرماني همراه پرسپوليس به ايران بازگردم.

زلاتكو كرانچار در مورد آخرين وضعيت پرسپوليس پس از پيروزي مقابل الكرامه در تورنمنت چهار جانبه النصر اظهار داشت: با دردسر به امارات آمديم و خستگي تيم ما را بسيار آزار داد. شرايط ابتدا از سوي النصري‌ها مهيا نبود و به همين دليل اذيت شديم. ضمن اين كه همه مي‌دانند شرايط جوي تهران با امارات بسيار متفاوت است و همين مورد باعث شد بازيكنان فشار زيادي را تحمل كنند.
وي با اشاره به اينكه هدف ما از حضور در اين تورنمنت بالا بردن آمادگي بازيكنان است، عنوان كرد: از بازيكناني در ديدار با الكرامه سوريه استفاده كرديم كه كمتر در ليگ برتر از آنها استفاده كرده بوديم. با اين حال در مجموع از شرايط راضي هستم و اميدوارم در بازي فينال مقابل النصر امارات با استفاده از تمام توان تيم به پيروزي رسيده و با اولين جام قهرماني به ايران بازگرديم، زيرا در دستور كار ما قهرماني در اين مسابقات قرار دارد.
كرانچار تصريح كرد: با 20 بازيكن به دبي آمده و قصد داريم در اين مسابقات تمرينات تاكتيكي هم انجام دهيم، البته با سختي‌هايي كه كشيديم بايد از اين شرايط راضي باشيم چون اگر مشكل نداشتيم بسيار قوي‌تر ظاهر مي‌شديم.


وي با اعلام اينكه خوشحالم كه قول‌هايم عملي مي‌شود، افزود: تيم ما نشان داد چقدر قدرتمند است، البته خيالم بابت نيمكت هم راحت شد، زيرا با اين وضع آزادي عمل بيشتري در مسابقات ليگ برتر خواهم داشت چون ما تيم دوم الكرامه‌اي را برديم كه 6 ملي‌پوش دارد.
سرمربي پرسپوليس يادآور شد: نتايج اين تورنمنت باعث مي‌شود چهره واقعي پرسپوليس را در ليگ برتر بهتر ببينيم.
وي تأكيد كرد: در مسابقه با الكرامه خط دفاعي پرسپوليس نمره عالي گرفت، چون آنها در حملات حريف به خوبي سازماندهي شدند.
كرانچار ادامه داد: اميدوارم با شكست النصر كه تيمي بسيار قوي و خطرناك است و پيروزي بر تيم پاگلزدورف، سرمربي خوش‌فكر اين تيم قهرمان اين مسابقات بشويم، البته من تا حدودي اين تيم را مي‌شناسم و سعي مي‌كنم با استفاده از تجربه و جواني به آنها ضربه بزنيم.
ديدار پرسپوليس و النصر فردا برگزار مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)