باخت پرسپولیس به گردن من است / می توانیم به صدر جدول برسیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: در فوتبال حرفه‌اي تبعيت از نظر مديريت باشگاه بايد سرلوحه هر سرمربي باشد و من نيز تابع نظرات مسئولان هستم.

 

زلاتكو كرانچار در مورد شكست پرسپوليس در ديدار مقابل استيل آذين عنوان كرد: هميشه گفته‌ام مسئوليت نتايج پرسپوليس بر عهده من است. همه نتايج را به گردن مي‌گيرم و باخت پرسپوليس را به هيچ كس نسبت نمي‌دهم.
سرمربي پرسپوليس افزود: در ديدار مقابل استيل آذين 25 دقيقه خوب بازي كرديم و پس از آن ضربه خورديم.
وي با اشاره به علت باخت تيمش تصريح كرد: براي اين بازي، بيشتر بازيكنان مصدوم و سرماخورده بودند و مجبور شديم چند بازيكن ديگر را جايگزين آنها كنيم.
كرانچار خاطرنشان كرد: تيم در حال رشد بود، اما شكست خورديم. با اين حال همه چيز قابل جبران است و فوتبال غير قابل پيش‌بيني است.
سرمربي پرسپوليس در مورد ديدار با سرپرست باشگاه اظهار داشت: اين جلسات هر هفته برگزار مي‌شود. من تابع نظر حبيب كاشاني هستم و مشكلي با او ندارم زيرا وي مدير است و در فوتبال حرفه‌اي تبعيت از نظر مديريت باشگاه بايد سرلوحه هر سرمربي باشد. من دوست دارم با كاشاني كار كنم و تلاشم را تا آخرين لحظه به كار مي‌گيرم.
وي ادامه داد: دلايل باخت پرسپوليس را گفتم و صحبت‌هاي كاشاني را شنيدم. اميدوارم در بازي مقابل ابومسلم مصدومان و بازيكنان سرماخورده تيم بهتر شوند تا بتوانيم با بيشترين قوا به ميدان برويم.

كرانچار در مورد درخواست از مديريت باشگاه براي نقل و انتقالات نيم فصل دوم گفت: درخواستم را قبل از ديدار ابومسلم به كاشاني مي‌دهم تا در نيم فصل دوم راحت‌تر كار كنيم و نتايج بهتري بگيريم.
اين مربي كروات تأكيد كرد: تا صدر جدول فاصله‌اي نداريم و با انگيزه‌اي كه در بازيكنان است، مي‌توانيم به صدر جدول برسيم.
وي با رد بازيكن سالاري در تيم يادآور شد: به تمام بازيكنان آماده باش داده‌ام و گفتم هر لحظه احتمال دارد هر كدام از آنها در تركيب اصلي تيم قرار گيرند. اميدوارم بدشانسي و مصدوميت بازيكنان دست از سر پرسپوليس بردارد.
كرانچار با تقدير از حمايت هواداران تصريح كرد: از آنها مي‌خواهم باز هم از تيم خود حمايت كنند. شكست استيل آذين براي ما بد بود، اما درس‌هاي زيادي از اين ديدار گرفتيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)