صبر کنید، همه چیز درست می شود

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچكس در كارم دخالت نمي‌كند و حرف اول و آخر را در پرسپوليس من مي‌زنم.

زلاتكو كرانچار در خصوص حضورش در باشگاه پرسپوليس براي توضيح دادن درباره نتايج اين تيم در 2 هفته اول ليگ برتر، عنوان كرد: به من هشداري داده نشده اما در توافقي كه با انصاري فرد و باشگاه پرسپوليس دارم هر هفته پس از هر ديدار قرار است به باشگاه بروم و در جلسه‌اي شركت كنم.
وي افزود: متاسفانه بعد از ديدار مقابل مس كرمان شرايط مهيا نبود كه به باشگاه بروم. به همين دليل پس از بازي مقابل استقلال اهواز اين كار را انجام دادم و بيشتر در خصوص شرايط بازي و مسائل تاكتيكي تبادل نظر كرديم.
اين مربي كروات تاكيد كرد: برنامه هايي را كه براي تيم از نظر فني در هر هفته و در تمرين و بازي دارم با كادر فني و باشگاه در ميان مي‌گذارم و اين موضوع؛ مسئله خاصي نيست و حق طبيعي باشگاه است كه در اين باره وارد عمل شود.
كرانچار ادامه داد: مي‌دانم كه تساوي برابر استقلال اهواز رضايت بخش نبوده است اما من دلايل خودم را بيان كردم. هنوز هم قول مي‌دهم چهره جديدي از پرسپوليس خواهيد ديد؛‌ فقط ما نياز به زمان داريم.
وي در جواب اين سئوال كه مشكل پرسپوليس چيست،‌ اظهار داشت: ما دير كارمان را شروع كرديم و نياز به بازي هاي تداركاتي بيشتر داشتيم. با توجه به تلاش و كوشش تمام اعضاي كادر فني مي‌خواهيم پيروز شويم اما به خاطر شرايط جسمي و بدني صددرصد آماده نيستيم و به همين دليل پيروزي براي ما سخت شده است. سعي مي‌كنم راهكار خوبي براي اين موضوع بينديشم. قصد دارم هر هفته بازي‌هاي تداركاتي براي تيم در نظر بگيرم تا معيار بازيكنان را بيشتر ارزيابي كنم.

سرمربي پرسپوليس درباره خط دفاعي اين تيم، يادآور شد: من به اين خط دفاعي اعتقاد دارم. آنها دو اشتباه مرتكب شدند و حريف از يكي از آنها به خوبي استفاده كرد و اين نشانه زرنگي بازيكنان استقلال اهواز بود. اگر ما نيز از 2 شانس صددرصدي كه در نيمه اول داشتيم استفاده مي‌كرديم، نتيجه اين بازي قطعا چيز ديگري مي‌شد. با اين حال اصلا نگران نيستم چون بچه‌ها باانگيزه بسيار خوب تمرين مي‌كنند و روحيه جنگندگي دارند و مي‌دانم كه موفق مي‌شوند. آنها واقعيت‌ها را مي‌پذيرند چون فوتبال حرفه اي طوري است كه بايد پله پله بالا رفت.
كرانچار خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: ديگر دوست ندارم ورزشگاه آزادي را بدون هوادار ببينيم. در آخرين ديدار پرسپوليس قبل از اينكه به ايران بيايم سكوي خالي را در ورزشگاه آزادي نديدم. يكي از عوامل بزرگي كه مي‌توانست ما را به پيروزي در بازي مقابل استقلال اهواز برساند هواداران بودند. من از آنها دعوت مي‌كنم به ورزشگاه بيايند و آن وقت بازي پرسپوليس نتيجه و عملكرد ما را ارزيابي كنند. هواداران نگران نباشند. ما حتما نتيجه مي‌گيريم. فقط از آنها انتظار دارم از پرسپوليس و بازيكنان و باشگاه حمايت كنند و صبور و حرفه‌اي باشند.
سرمربي پرسپوليس در خصوص احتمال دخالت برخي از عوامل در تركيب پرسپوليس، خاطرنشان كرد: همه چيز عالي است و من ارتباط بسيار خوبي با بازيكنان باشگاه و كادر فني دارم. حيطه وظايف در كادر فني و تمام باشگاه مشخص است. قطعا در مسائل فني حرف اول و آخر را من مي‌زنم و در باشگاه نيز مسئولان زحمتكش باشگاه تصميم مي‌گيرند. اينگونه نيست كه كارها با يكديگر تداخل داشته باشد و فردي در كار ديگري دخالت كند.
كرانچار ادامه داد: تركيب اصلي پرسپوليس را من تعيين مي‌كنم و هيچكس در اين مورد دخالتي ندارد. البته مشاوره با دستيارانم را هرگز فراموش نمي‌كنم اما مسئوليت نتايج و تعويض‌ها با من است. حتي اگر بازيكنان تيم ملي خسته بودند و داخل زمين رفتند مسئوليتش با من است چون هميشه سرمربي تصميم‌ها را مي‌گيرد.
وي تاكيد كرد: من هم از تساوي‌هاي پي در پي خسته‌ شده‌ام. با توجه به جلسه‌اي كه در كميته فني و باشگاه داشتيم اميدوار هستم با تيم كامل تر و رفع مصدوميت چند بازيكن راحت‌تر بتوانم تركيب ايده آل خودم را پيدا كنم. من زياد علاقه‌اي به تغييرات ندارم چون زمان مي‌برد تا يك بازيكن خودش را به كادر فني نشان دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)