مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: کسب این پیروزی باعث شد از فشارهای روانی که به بازیکنان و کادر فنی وارد می شد، خارج شویم و با امیدواری بیشتری در مسابقات شرکت کنیم. پيروزي مقابل مس متعلق به همه مجموعه پرسپوليس است و هديه بازيكنان به هواداران بود.


زلاتكو كرانچار پس از پيروزي 2 بر صفر مقابل مس كرمان، اظهار داشت: در نيمه اول سازماندهي مناسبي نداشتيم، اما در مجموع به هدفمان رسيديم. خوشحالم پس از مدتها پرسپولیس خوب بازی کرد و با این نتیجه توانستیم از زیر فشارهای روانی هفته های اخیر خارج شویم.


وي درباره اصرار پرسپوليس در ارسال از جناحين گفت: در نيمه اول 2 موقعيت گل روي ارسال از جناحين داشتيم كه با بي‌دقتي بازيكنان به ثمر نرسيد. در ابتداي نيمه دوم مهدي شيري را به زمين آورديم تا فشار را روي حريف بيشتر كنيم و موقعيت‌هاي بهتري براي خليلي و منصوري ايجاد كنيم و به هدفمان رسيديم.


كرنچار ادامه داد: از هواداران تشكر مي‌كنم كه در اين سرما به ورزشگاه آمدند و پرسپوليس را تشويق كردند. اميدوارم اين روند ادامه پيدا كند. اين پيروزي متعلق به همه مجموعه پرسپوليس است و هديه بازيكنان به هواداران است.
وي در مورد تعويض‌هاي پرسپوليس گفت: بيشتر از 11 بازيكن نمي‌توانيم به زمين مسابقه بفرستيم و با توجه به تيم حريف تركيب بازيكنان را انتخاب مي‌كنم. همه بازيكنان فرصت بازي در طول 90 دقيقه را ندارند و اين 2 بازيكن چون سرعت خوبي داشتند و بر اساس تيم حريف از آنها استفاده كرديم و نتيجه هم گرفتيم.

در نیمه دوم مهدی شیری را به میدان فرستادیم و این مسئله باعث شد فشار بیشتری روی تیم مقابل به وجود آوریم و ضمن به ثمر رساندن گل های برتری مانع از انجام برنامه های تاکتیکی تیم مقابل شویم.

 

وی در مورد عملکرد ضعیف تیمش در نیمه نخست اظهار داشت: فوتبال شامل دو نیمه است اما ما در نیمه نخست به آن سازماندهی در برنامه های تاکتیکی که داشتیم نرسیدیم و آنها را نتوانستیم به خوبی در زمین پیاده کنیم گرچه در این شرایط هم دو سه موقعیت گل داشتیم که توسط بازیکنان به هدر رفت.

کرانچار در مورد بازی ندادن به بعضی از بازیکنان در ترکیب اصلی و یا به صورت 90 دقیقه ای خصوصا مهدی شیری و محمد پروین اظهار داشت: بازيكناني كه در قالب تيمي ما جا ندارند بايد صبور باشند تا به شرايطي برسند تا بتوانيم از آنها استفاده كنيم. تيم بزرگي مثل پرسپوليس به 25 بازيكن احتياج دارد. تا پايان فصل 16 بازي باقي مانده و تعدادي بازيكن مصدوم و محروم داريم. بايد حوصله به خرج دهند تا در شرايط مناسب از آنها استفاده كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)