مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي مستعفي تيم فوتسال پرسپوليس عنوان كرد: اگر مسوولان باشگاه پرسپوليس خواسته‌هايمان را بپذيرد من و حسين شمس به پرسپوليس بازخواهيم گشت.

 

رضا كردي درباره‌ي كناره‌گيري‌اش از سرمربيگري پرسپوليس اظهار كرد: دو هفته قبل از كناره‌گيري‌ام با قائم‌مقام باشگاه جلسه داشتيم و در آن حمايتشان را از فوتبال پرسپوليس اعلام كردند اما در جلسه‌ي روز دوشنبه مشكلاتي پيش آمد و در كل جلسه به بيراهه رفت.

وي افزود: قرار بود در اين جلسه مشكلات تيم حل شود كه چنين نشد و حتي مشكل جديد هم به وجود آمد كه با اين حال به اتفاق شمس عذرخواهي كرديم و ديگر هم قرار شد جرياناتي كه در جلسه اتفاق افتاده رسانه‌اي شود. اما اين را اضافه مي كنم كه مسوولان باشگاه هرگاه بخواهد به حرف ما گوش دهند با پرسپوليس ادامه خواهيم داد.

 

 

كردي هم‌چنين درباره‌ي صحبت‌هاي محمود خوراكچي عليه وي، گفت: چنين مسائلي صورت خوشي ندارد و من هم ديگر با وي كاري ندارم و برايش آرزوي موفقيت مي‌كنم. به هر حال اميدوارم ديگر چنين مسائلي بين دو مربي پيش نيايد.

 

وي در پايان از پيشنهادات خارجي براي مربيگري خبر داد و افزود: در حال حاضر مشغول كارهاي شخصي و شغل دومم هستم اما پيشنهاداتي را از كشورهاي عربي دارم كه به آنها فكر مي‌كنم و در آينده‌ي نزديك تصميم‌گيري خواهم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)