اگر به اروپا بروم از دایی و کاشانی رخصت می گیرم


مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی پس از انتشار خبر پیوستنش به شالکه یا تیم های خارجی دیگر گفت : با توجه به نشانه هاي مثبت از سوي كاشاني، دايي و هواداران پرسپوليس تاكنون رسما مشخص نشده كه پرسپوليس مرا مي خواهد يا نه. در صورتي كه شانسي در خارج از كشور نداشته باشم، در ايران فقط براي پرسپوليس بازي مي كنم و اگر به خارج از كشور بروم، از دايي و كاشاني اجازه مي گيرم.

 

به گفته گزارش سایت شخصی علی کریمی ، كريمي همانطور كه در مصاحبه قبلي صراحتا اعلام كرده بود در ايران فقط پيراهن پرسپوليس را بر تن مي كند از چند تيم خارجي از كشورهاي امارات، آمريكا، ژاپن و آلمان هم رايزني هايي براي جذب او گرديده بود كه در حال حاضر احتمال به ثمر رسيدن يكي – دو پيشنهاد مثبت ارزيابي مي شود.

 

چنانچه کریمی با هر كدام از اين پيشنهادهاي جدي به مرحله عقد قرارداد نزديك شود، علي كريمي شخصا به خارج از كشور سفر كرده و در صورت مساعد بودن تمام جوانب ، شانس خود را در فوتبال خارج كشور امتحان خواهد كرد.

 

در اين مورد تماس با مديريت باشگاه پرسپوليس برقرار شده و آقاي كاشاني اظهار داشتند امروز دوشنبه جلسه فني تشكيل مي شود و چنانچه علي دايي و كميته فني تشخيص بدهند كريمي را مي خواهند براي جذبش اقدام خواهند كرد. همچنين كاشاني اظهار داشته كه اگر كريمي به تيم بزرگي در اروپا برود، باعث خوشحالي ما خواهد شد .

 

ايشان همچنين تذكر داده اند در اين مورد وقت محدودي داريم و در صورت تمايل كميته فني براي جذب كريمي نمي توانيم زياد منتظر بمانيم.


علي كريمي در اين خصوص گفت: «باتوجه به نشانه هاي مثبت از سوي كاشاني، دايي و هواداران پرسپوليس تاكنون رسما مشخص نشده كه پرسپوليس مرا مي خواهد يا نه. در صورتي كه شانسي در خارج از كشور نداشته باشم، در ايران فقط براي پرسپوليس بازي مي كنم و اگر به خارج از كشور بروم، از دايي و كاشاني اجازه مي گيرم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)