سه شنبه 29 بهمن(18:20) 

مرجع خبری پرسپولیس : كريمي: پرونده تيم ملي برايم بسته شده است

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با وجود حمايت همه تماشاگران تاكيد مي‌كنم پرونده تيم ملي برايم بسته شده است.

علي كريمي پس از پيروزي يك بر صفر تيم فوتبال پرسپوليس با ابومسلم درباره تشويق هواداران اين تيم براي بازگشت دوباره‌ به تيم ملي تاكيد كرد:‌ در شرايط فعلي دوست ندارم در مورد اين مسئله صحبت كنم. حرف هايم را راجع به تيم ملي زده‌ام و پرونده آن برايم بسته شده است.

وی در مورد عملکرد وینگادا اظهار داشت: این مربی به زمان نیاز دارد و باید در دیدارهای آینده در این خصوص صحبت کرد.

کریمی با ابراز خرسندی از روند روبه رشد تیم پرسپولیس در پایان گفت: متاسفانه چندی است که با مشکل کمر درد مواجه شده‌ام و نتوانسته‌ام آنطور که شایسته است به تیم پرسپولیس کمک کنم. با استراحت بیشتر می توانم به شرایط ایده آل بازگردم.

كريمي يادآور شد: در اين مسابقه ما فرصت‌هاي زيادي داشتيم و مي‌توانستيم گل‌هاي خوبي به ثمر برسانيم اما در نيمه اول بازيكنان حريف روي زمين مي‌افتادند و وقت‌كشي مي‌كردند.
كريمي عنوان كرد:

 

 در اين مسابقه حساس سه امتياز بازي بيش از هر چيز براي ما اهميت داشت و خوشحالم كه ما به هدفمان رسيديم.
وي راجع به وينگادا گفت: وينگادا براي شناخت بيشتر به زمان نياز دارد. اميدواريم وي بتواند در پرسپوليس كارنامه درخشاني از خود به جاي بگذارد

هافبک شماره هشت تیم پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که عملکرد تیم ملی برابر کره جنوبی این موضوع را دوباره مطرح کرد ه است که باید کریمی به تیم ملی بازگردد اظهار داشت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و فعلا به تیم ملی بازگردم اما امیدوارم تیم کشورم به جام جهانی صعود کند.

در این بازی، بازیکنان در نواختن ضربات آخر دقت نکردند. قطعا ما اگر بیشتر دقت می کردیم نتیجه بهتری کسب می کردیم. با این حال مهم این است که سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کردیم و در بالای جدول باقی ماندیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)