چهارشنبه 14 اسفند (15:12)

مرجع خبری پرسپولیس : رئيس هيات مديره پرسپوليس گفت: بي‌تعصب‌ها ديگر در اين تيم جايي نخواهند داشت.

حسين هدايتي، اظهار داشت: از بازي روز گذشته تيم فوتبال پرسپوليس مقابل مقاومت سپاسي شديدا ناراحت هستم. عملكرد تيم ما مورد قبول هيات مديره و مردم نيست. ديروز بازيكنان بدون انگيزه و تعصب بودند.
وي اضافه كرد: پرسپوليس بايد هر چه سريع‌تر از اين وضعيت خارج شود. دل هواداران و مسئولان اين تيم آزرده شده است. ما تا امروز براي بازيكنان همه كار كرده‌ايم. در تعهدات مالي به خوبي انجام وظيفه كرديم و مردم نيز مثل در سرما و گرما آنها را حمايت كردند.
هدايتي با انتقاد از بازيكنان پرسپوليس يادآور شد: وظيفه داريم همانطور كه بازيكنان را تشويق مي‌كنيم جريمه‌هاي را نيز براي آنها در نظر بگيريم. معتقديم بعضي‌ها تعصب وغيرت خود را در بازي‌هاي اخير نشان ندادند. مطمئن باشيد بازيكناني كه جرمشان سنگين‌تر است را شناسايي و با آنها برخورد جدي تري خواهيم كرد.
وي افزود: متاسفم كه اين بار تر و خشك با هم مي‌سوزند. ديروز بازيكنان باتعصب را در زمين ديدم اما به آنهايي كه كم كاري كردند و به تيم ضربه زدند مي‌گويم كه براي فصل آينده ديگر جايي در پرسپوليس كه تيمي بزرگ و مردمي است،‌ندارند. اگر اصلاح نشوند از الان بايد به فكر فصل بعد خود باشند.
هدايتي تاكيد كرد: در فصل آينده افرادي در اين باشگاه توپ خواهند زد كه ارزش پيراهن اين تيم را بدانند و فرياد هواداران گه مي گويند ” بازيكن بي‌غيرت نمي‌خواهيم ” را درك كنند. با اين حرف ها قصد قلع و قمع كردن نداريم ولي بايد به رسالت خود عمل كنيم.
رئيس هيات مديره پرسپوليس در خصوص نلو وينگادا گفت:‌ او يكي از بهترين مربياني است كه به ايران آمده است. ما فعلا انتظار زيادي از او نداريم. وينگادا فرصت مي‌خواهد و فكر كنم در ليگ قهرمانان آسيا خود را به خوبي نشان دهد.
هدايتي عنوان كرد: درست است جريمه سنگيني براي بازيكنان در نظر گرفته ايم اما در صورتي كه بتوانيم به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا صعود كنيم كاري خواهيم كرد اين جريمه فراموش شود. البته سهميه فصل بعد ليگ قهرمانان آسيا نيز از بازيكنان پرسپوليس مي‌خواهيم.

 
وي در جواب اين سئوال كه آيا از كادر فني فردي جدا خواهد شد يا خير؛ گفت:‌ فعلا قصد اين كار را نداريم اما اگر احساس كنيم كسي كم كار باشد و يا قصد ضربه زدن به پرسپوليس را داشته باشد سريعا با او برخورد مي‌كنيم.
رئيس هيات مديره پرسپوليس اظهار داشت: نبودن علي كريمي و ايوان پتروويچ در چند بازي گذشته به ضرر ما بوده است اما خوشحاليم كه خليلي پس از مدت‌ها بازي كرد و در زمين غيرت و تعصبش را نشان داد.
هدايتي افزود:‌ براي تقويت تيم و با نظر كادر فني و هيات مديره مهدي رجب‌زاده را استخدام كرديم.
وي درباره اينكه غلامحسين پيرواني گفته بود مشكلات پرسپوليس را به هدايتي گفته ام؛ تصريح كرد: ايشان به من گفت در اول فصل در يارگيري اشتباه كرديم. پيرواني گفت كه ما بازيكنان جوان بيشتري مي‌خواهيم و معتقد بود بايد به جوانان بيشتر ميدان مي‌داديم و بهتر يارگيري مي‌كرديم.
وي تاكيد كرد: اگر در فصل آينده در باشگاه باشم اين اقدامات را انجام مي‌دهم؛ چون دوست ندارم تيمي ببندم و هزينه زيادي كنم اما در آن بي‌انگيزگي و بي‌تعصبي وجود داشته باشد.
هدايتي در خصوص اميرحسين صادقي گفت: من رئيس هيات مديره هستم و در جذب بازيكن نقشي ندارم. من به دنبال كارهاي كلان هستم فقط در جذب كريمي و رحمان رضايي دو دقيقه به صورت تلفني با آنها حرف زدم.به صادقي احترام مي‌گذارم. او جوان پرتلاش وبازيكن خوبي است و شايد دوست داشته باشد به پرسپوليس بيايد و يا ما بخواهيم او را جذب كنيم اما الان وقتش نيست و اگر چنين قراري بود مديرعامل پرسپوليس آن را رسما اعلام مي‌كند.
هدايتي درباره آشتي علي كريمي و علي دايي خاطرنشان كرد: در اين خصوص دوست نداشتم حرفي بزنم اما بر حسب وظيفه و تقاضاي دوستان و كمك به تيم ملي احساس مسئوليت كرده و پادرمياني كردم. دايي اسطوره بزرك فوتبال ايران و قابل احترام است. خيال همه راحت باشد كه هيچ كدورتي بين دايي و كريمي نيست. در صورتي كه دايي صلاح بداند و كريمي به تيم ملي دعوت شود مانند يك سرباز آماده به خدمت است تا دل همه ايرانيان را شاد كند.
رئيس هيات مديره پرسپوليس در خصوص حضور تيم ملي ايران در جام جهاني گفت: مطمئنم كه موفق مي‌شويم. همه مسئولان و مردم تيم ملي را حمايت مي كنند. با تلاش مسئولان و مربيان، تلاش بازيكنان و حمايت مردم حتم دارم كه به جام جهاني صعود مي كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)