مرجع خبری پرسپولیس : عبدالهي درباره آخرين تمهيدات كميته انضباطي فدراسيون فوتبال براي كنترل و برخورد با تخلفات احتمالي از سوي تماشاگران داربي جمعه، اظهار كرد: تمهيدات كميته تقريبا در حد همان برنامه‌هاي قبلي براي داربي‌هاي گذشته است. گفتگو با مسوولان و بازيكنان دو تيم پيش از مسابقه و ارشاد آنها از برنامه‌هاي كميته انضباطي است.

 

وي افزود: ما از باشگاه‌ها مي‌خواهيم كه ليدرها و مشوقين تماشاگرانشان را كنترل و با آنها در اين زمينه صحبت كنند و تاكيد داشته باشند كه فقط به فوتبال پاك و تشويق تيم‌هاي خودشان بپردازند و با جديت از سردادن شعارهايي كه ممكن است موجب هتك حرمت تيم ديگر و طرفدارانش شود اجتناب كنند.

 

دبير كميته انضباطي با بيان اينكه قوانين جديدي براي اين مسابقه از سوي كميته انضباطي وضع نخواهد شد، گفت: قوانين كميته براي تمام بازيهاي ليگ گوياست و تنها ما شدت اين قوانين را در بازي داربي بيشتر مي‌كنيم و تنبيهات شديدتري را در نظر مي‌گيريم چرا كه اين مسابقه حساسيت بالايي داشته و ميليون‌ها نفر آن را به طور زنده تماشا خواهند كرد.

 

 

عبداللهي همچنين از كنترل نامحسوس تماشاگران خبر داد و گفت: ماموران زيادي را در بازي جمعه ميان تماشاگران خواهيم فرستاد تا بر رفتار آنها نظارت دقيق داشته باشند و سعي كنند منشاء اخلاق و رفتار نابه هنجار از سوي تماشاچيان را پيدا كرده و آنها را گزارش دهند.

 

 

وي خاطرنشان كرد: بي‌ترديد اطاعت بازيكنان دو تيم از تصميمات داور و پرداختن تماشاچيان تنها به تشويق تيم خودشان، از بروز هرگونه رفتار ناشايست و صحنه‌هاي نادرست احتمالي جلوگيري كرده و مي توانيم شاهد فوتبال پاكي در فضاي سالم باشيم. وظيفه اطلاع‌رساني و ارشاد بازيكنان و تماشاچيان به عهده مسوولان تيم‌ها و كميته انضباطي است كه اميدواريم تا داربي به بهترين شكل انجام شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)