مرجع خبری پرسپولیس : چند خبر كوتاه از پرسپوليس را ارائه ميكنيم تا در جريان آخرين وضعيت باشگاه پرسپوليس در 24 ساعت گذشته قرار بگيريد:

 

صحبت پروين با باقري براي شركت در تمرين‌ها
گفته مي‌شود علي پروين با كريم باقري صحبت كرده تا كاپيتان سرخ‌ها در تمرين‌هاي پرسپوليس حاضر شده و همراه با بقيه تمرين كند. ظاهرا رويانيان و استيلي هم با اين قضيه موافقند اما باقري هنوز جواب نهايي را نداده است. باقري، پروين و رويانيان ديروز صبح در مراسم تشييع جنازه مادر محمد دادگان شركت كرده بودند.

دربي اميدها به تعويق افتاد

قرار بود صبح ديروز دربي اميدها به ميزباني استقلالي‌ها در ورزشگاه مرغوبكار انجام شود اما هيات فوتبال تهران به خاطر مسائل امنيتي و فاصله كم نيمكت‌ها تا سكوها با ميزباني ورزشگاه مرغوبكار موافقت نكرد و اين بازي به تعويق افتاد.

ديدار قائم مقام با فوتسالي‌ها

جمشيد زارع قائم مقام باشگاه پرسپوليس براي سركشي از اوضاع مرمت چمن و بازسازي قسمت‌هاي مختلف ورزشگاه درفشي‌فر، صبح روز پنج‌شنبه در اين مكان حاضر شد. البته وي در تمرين تيم فوتسال پرسپوليس هم حاضر شد و با اعضاي اين تيم صحبت كرد.

تكميل كلينيك و تشكيل پرونده پزشكي

كلينيك باشگاه پرسپوليس با رسيدن چند دستگاه فيزيوتراپي جديد مجهزتر شد و از اين پس بازيكنان مصدوم پرسپوليس راحت‌تر فيزيوتراپي خواهند كرد. همچنين دكتر چشمه‌سري، پزشك پرسپوليس اعلام كرده براي هر بازيكن پرسپوليس پرونده پزشكي باز مي‌شود تا نتايج تمام آزمايش‌ها و تست‌ها در اين پرونده درج شود.

فردا جلسه بعدي هيات مديره

جلسه بعدي هيات مديره پرسپوليس روز يكشنبه در محل باشگاه انجام خواهد شد. همچنين طبق درخواست اداره ثبت شركت‌ها تمامي اعضاي هيات مديره جديد موظف شدند فتوكپي گذرنامه خود را به اين اداره تحويل دهند.

بازگشت اجباري تال، پرداخت 50 هزار دلار به سكوبرت

مشخص نشد به خاطر تعداد زياد مصدومان و محرومان پرسپوليس بود يا مساله‌اي ديگر اما هر چه كه بود ممدوتال در تمرين پنج‌شنبه و ديروز همراه تيم تمرين كرد در حالي كه استيلي گفته بود او را در اختيار باشگاه قرار داده است!
همچنين رابط سكوبرت با حضور در باشگاه پرسپوليس 50 هزار دلار طلب او از فصل گذشته را دريافت كرد. قابل ذكر است رالف سومديك هم بعد از حدود 10 روز دوري از پرسپوليس از روز پنج‌شنبه در تمرين‌هاي اين تيم حاضر شد.

سرمربي مستعفي فوتسال پرسپوليس برگشت

بعد از جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه پرسپولیس و حسین شمس، رضا كردی مدیرفنی و سرمربی تیم فوتسال این باشگاه برگزار شد، شمس به دلیل عدم حل مشكلات مالی از همراهی پرسپولیس در لیگ 90 انصراف داد و رضا كردی نیز در حمایت از وی، اعلام قطع همكاری كرد.
با این وجود از روز پنج‌شنبه بار دیگر قرار شد كه كردی هدایت سرخپوشان را در لیگ برتر به عهده داشته باشد. حسین شمس در این‌باره گفت: «در پی تماس‌های مكرری كه نزدیك به 90 درصد بازیكنان تیم با من داشتند و تقاضا كردند كه حداقل كردی به تیم بازگردد، ضمن اینكه از وفاداری این مربی و حمایتش از كناره‌گیری من تشكر كردم، خواستم كه بار دیگر به پرسپولیس بازگردد. او هم پذیرفت و قرار شد كه از روز شنبه در تمرين‌ها حاضر شود.» وي ادامه داد: «بازیكنان اعتقاد داشتند كه تیم تازه شكل گرفته و نمی‌خواهند دوباره به 2 هفته ابتدایی مسابقات بازگردند. كردی هم این موضوع را پذیرفت و با قدرت دوباره مسوولیت تیم را برعهده می‌گیرد. من هم امیدوارم با توجه به جلسه‌ای كه با رویانیان داشتیم، مشكل پول بچه‌ها نیز برطرف شود.» كردي كه از بي‌حاصل بودن جلسه روز دوشنبه با مسوولان باشگاه دلخور و ناراحت بود قبل از بازگشت به پرسپوليس اعلام كرده بود از چند تيم عربي هم پيشنهاد دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)