پرسپولیس نیوز : به نظر می رسد به رغم قرار داشتن نام حمید علی عسگر در لیست برانکو ایوانکوویچ، باشگاه پرسپولیس رغبتی برای ادامه همکاری با او ندارد.

حکایت جذب بازیکنان جدید و تلاش های نقل و انتقالاتی سرمربی و باشگاه پرسپولیس حکایت بسیار عجیب و غریبی است.

از یک سو برانکو بازیکنانی را نمی خواهد اما باشگاه با میل و اراده خود با این نفرات مذاکره می کند و از سوی دیگر برانکو لیست بازیکنانی را به باشگاه برای توافق و جذب ارائه داده اما باشگاه به گونه ای با آنها مذاکره می کند که آنها قید حضور یا عدم همکاری با پرسپولیس را می زنند.

حمید علی عسگر یکی از این نفرات است. در حالی که پرسپولیس دفاع چپ ندارد و مهرداد جماعتی بازیکن مصدوم فولاد خوزستان اولویت اول باشگاه و برانکو برای جذب است حمید علی عسگر در محل باشگاه حاضر شد و در حالی که نامش در لیست برانکو قرار داشت اما مسئولان باشگاه پرسپولیس به گونه ای با او برخورد کردند تا او قید ادامه همکاری با سرخ پوشان را پس از 8 سال بزند.

اگرچه طاهری شخصا در این جلسه حضور نداشت اما مرد همه کاره او، مصطفی قنبرپور در جلسه حاضر بود و به گونه ای با او صحبت کرد و با بی میلی شدید پای میز مذاکره بر سر مطالبات دو فصل و فصل قبل او نشست که علی عسگر متوجه شد به رغم تمایل شدید سرمربی اش به ادامه همکاری باشگاه نمی خواهد او را نگه دارد.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که در تمام طول جلسه بر سر مبالغ قرارداد فصل های قبل با علی عسگر صحبت شد و هیچ پیشنهادی برای ادامه همکاری با او در مورد فصل آینده صورت نگرفت.

حال سوال این است آیا قرار است با این نحوه یارگیری و لج و لجبازی هایی که بین برانکو و باشگاه صورت می گیرد، پرسپولیس در این فصل موفق عمل کند؟

باشگاه یکسری بازیکن می خواهد و برانکو نفرات دیگر را. چه کسی قرار است پیروز شود، برانکو یا طاهری؟

آنچه مشخص به نظر می رسد این است  که باشگاه  قید علی عسگر را زده است اما ایا برانکو به عنوان یک مربی که از سوی منتقدانش توصیه پذیر قلمداد می شود توان مقابله با خواسته های باشگاه را خواهد داشت یا نه؟
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)