پرسپولیس نیوز : مدافع چپ سابق شهرداری تبریز گفت: صحبت‌هایی با پرسپولیس کرده‌ام و در صورتی که علی دایی نظر نهایی‌اش را اعلام کند به این تیم می‌پیوندم.

در خصوص صحبت‌هایش برای پیوستن به پرسپولیس عنوان کرد: صحبت‌هایی در این زمینه صورت گرفته و در چند روز اخیر مذاکراتی انجام داده‌ایم. همه چیز بستگی به نظر علی دایی دارد تا او نظر نهایی را در این باره اعلام کند.

وی درباره اینکه از فردا رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود تصریح کرد: من بازیکن آزاد هستم و رفاقت خوبی هم با بازیکنان پرسپولیس دارم هر چه قسمت باشد همان اتفاق خواهد افتاد. من تجربه حضور در لیگ برتر را دارم و در تیم‌هایی همچون سایپا، صبا و فجر سپاسی بازی کرده‌ام. اگر قسمت شود و به پرسپولیس بروم تمام تلاشم را انجام خواهم داد.

این مدافع چپ درباره اینکه با توجه به حضور مدافعان پرسپولیس کار سختی را پیش رو خواهد داشت خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و برای رسیدن به تیم ملی هم می‌توان در این تیم تلاش کرد زیرا بازی‌های پرسپولیس بیشتر در دید است. در حال حاضر به فکر حضور در ترکیب نیستم و فقط می‌خواهم اگر در این تیم حاضر شدم به صورت حرفه‌ای تلاش کنم تا جایگاه خود را پیدا کنم.

این مدافع 28 ساله که در نیم فصل راهی شهرداری تبریز شد، درباره تبانی که در این تیم رخ داد،‌ یادآور شد: من فکر نمی‌کردم چنین اتفاقاتی رخ دهد وگرنه لیگ برتر را رها نمی‌کردم. البته باید بگویم که ما بازیکنان هنوز هم اطلاعاتی در مورد مسائلی که در رسانه‌ها مطرح شده،‌ نداریم. بازیکنان شهرداری ساعت 7 صبح تمرین می‌کردند و 29 اسفند برای استراحت رفتیم و اول فروردین مجددا تمرینات را شروع کردیم.

وی افزود: تمرینات پرفشاری انجام می‌دادیم و بازی‌ها را با اختلاف یک گل پیروز می‌شدیم در بازی آخر هم اگر امتیاز نمی‌گرفتیم نمی‌توانستیم صعود کنیم. نمی‌دانم پشت پرده این مسائل چه بوده خدا را گواه می‌گیرم تمام بازیکنان از این اتفاقات خبر نداشتیم. من هم به علت اینکه کمالوند برادر بزرگتر من بوده و بارها به من کمک کرده، تصمیم گرفتم در این تیم حاضر شوم. او به من گفت من به تو بارها کمک کردم تو هم یک بار به ما کمک کن.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)