پرسپولیس نیوز: تماشاگران پرسپولیس برای طارمی لقب جدیدی را انتخاب کرده بودند و این لقب بی‌ارتباط با خوشحالی بعد از گل او پس از باز کردن دروازه النصر عربستان نبود.
با وجود اینکه زمان کمی تا شروع بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان باقی مانده، تنها نزدیک به 2 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که نیمی از آنها را تماشاگران تیم سپاهان تشکیل می‌دهند، البته هر لحظه که به بازی نزدیک‌تر می‌شویم تعداد تماشاگران تیم میزبان (پرسپولیس) بیشتر می‌شود.
 
*برانکو ایوانکوویچ قبل از ورود دو تیم به زمین در تونل ورزشگاه دیداری با سجادی مربی دروازه‌بان‌های سپاهان که در سال 2006 دستیار او بود، داشت. این دو به مدت 5 دقیقه با یکدیگر صحبت کردند و در نهایت عکاسان اصفهانی از آنها عکس گرفتند.
 
*عکاسان اصفهانی بعد از عکس گرفتن از برانکو دوربین خود را به چلنگر دادند و از او خواستند از آنها در کنار برانکو عکس بگیرند.
 
*ساعت 17:50 پانادیچ دستیار اول برانکو به زمین آمد و در حالیکه از سوی هواداران پرسپولیس تشویق می‌شد به چیدن موانع پرداخت.
 
*هواداران پرسپولیس موقعی که تدارکات این تیم توپ‌ها را در زمین می‌چید از او خواستند جلوی دروازه 6 توپ قرار دهد و در حین شعار معروف "6 تایی‌ها" را سر دادند.
 
*بارش باران در فاصله 70 دقیقه به بازی باعث شد هواداران زیر سقف ورزشگاه هجوم ببرند اما خیلی زود بارش باران قطع شد.
 
*ساعت 18:05 دقیقه سوشا مکانی به همراه ایگور پانادیچ مربی جدید دروازه‌بان‌های پرسپولیس برای گرم کردن به میدان آمد و قابل توجه اینکه هواداران پرسپولیس سوشا را تشویق نکردند.
 
*شهاب گردان و رحمان احمدی ساعت 18:10 به زمین آمدند با این تفاوت که رحمان احمدی وظیفه گرم کردن گردان را بر عهده گرفت.
 
*به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی از ساعت 18 مراسمی در ورزشگاه آزادی با حضور تعدادی از جانبازان برگزار شد.
 
*ساعت 18:15 ابتدا بازیکنان سپاهان وارد زمین شدند که در این حین تماشاگران این تیم به شدت آنها را تشویق کردند و پرسپولیسی‌ها آنها را هو کردند.
 
*بازیکنان تیم پرسپولیس 2 دقیقه بعد از ورود بازیکنان سپاهان به زمین وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی شدند و زیر نظر پانادیچ با کار با توپ خود را گرم کردند و این در حالی بود که سپاهانی‌ها بیشتر با استارت‌های سرعتی و حرکات کششی بدن‌های خودشان را گرم کردند.
 
*تماشاگران سپاهان از 70 دقیقه مانده به بازی به شدت به تشویق تیم شهرشان پرداخته و همچنان این تیم را قهرمان همیشگی فوتبال ایران می‌دانند.
 
*هواداران پرسپولیس در بین بازیکنان این تیم محمد نوری و مهدی طارمی را بیشتر از همه تشویق می‌کردند و بارها نیز به تشویق کریم باقری پرداختند.
 
*10 قیقه پس از ورود بازیکنان پرسپولیس به زمین، پیام صادقیان نیز با لباسی متفاوت از دیگر بازیکنان به همراه بابک حاتمی به زمین آمد و به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.
 
*کریم باقری دقایقی با توپ به حرکات انفرادی پرداخت و در این لحظات به شدت از سوی تماشاگران تشویق می‌شد.
 
*مسعود همامی، دروازه‌بان ذخیره تیم فوتبال پرسپولیس با دیدن سجادی مربی دروازه‌بان‌های سپاهان به سمت او رفت و با او خوش و بش کرد.
 
*به دستور برانکو تمامی بازیکنان ذخیره پرسپولیس نیز برای گرم کردن به زمین آمدند.
 
*تماشاگران پرسپولیس برای طارمی لقب جدیدی را انتخاب کرده بودند و این لقب بی‌ارتباط با خوشحالی بعد از گل او پس از باز کردن دروازه النصر عربستان نبود.
 
*سربازان ارتشی پس از برگزاری مراسم گرامیداشت روز ارتش روی سکوها آمده تا تماشاگر بازی پرسپولیس و سپاهان باشند.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)