پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس این روزها به شدت از سوی هواداران تیم سابق خود مورد استقبال قرار گرفته است.

الکساندر لوبانف که اصالتا روسی است اما با اخذ تابیعت ازبکستان، برای تیم ملی این کشور بازی می‌کند، یکی از مهم‌ترین لژیونرهای تیم پاختاکور بود. 
او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از پاختاکور به پرسپولیس ایران پیوست که این اتفاق برای رسانه‌های ازبک، اتفاقی شیرین تلقی می‌شد.

با اینکه چند سالی است باشگاه پرسپولیس دچار انواع و اقسام مشکلات مالی و فنی شده اما هنوز یکی از نامدارترین باشگاه های آسیا به شمار می‌رود تا حدی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2015 رسما اعلام کرد پرسپولیس موفق شده رکورد پرتماشاگرترین باشگاه فوتبال در قاره آسیا که در اختیار خودش بود را مجددا بشکند.
 
این مساله وقتی نمود بیشتری پیدا می‌کند که به یاد بیاوریم محمد نوری کاپیتان فصل قبل پرسپولیس وقتی برای اولین بار در طول زندگی حرفه‌ای خود لژیونر شد و به باشگاه المسیمیر قطر پیوست، مسئولان آن باشگاه به خاطر سابقه نوری در باشگاه پرسپولیس، بازوبند کاپیتانی تیم‌شان را به نوری سپردند.

حالا اتفاق دیگری برای لوبانف رخ داده است. این بازیکن که به خاطر حضور در اردوی تیم ملی ازبکستان به کشورش برگشته، به شدت مورد توجه رسانه‌هاست و تقریبا با تمام رسانه‌های ورزشی ازبکستان مصاحبه کرده است. ازبک‌ها دوست دارند اطلاعات بیشتری در مورد پرسپولیس و فوتبال ایران از لوبانف استخراج کنند و این گلر ازبک که فصل قبل برای پاختاکور توپ می‌زد نیز در تمام مصاحبه‌هایش به تعریف و تمجید از ایرانی‌ها و هواداران پرسپولیس پرداخته است.

گفتنی است لوبانف تماشاگر بازی تیم های پاختاکور – تراکتورسازی تبریز از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2016 در شهر تاشکند بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)