پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان گفت: ما نیاز داریم به جام جهانی صعود کنیم اما ایران و کره جنوبی شانس‌های اصلی صعود به این جام در گروه A هستند.

الکساندر لوبانف در خصوص قرعه کشی مسابقات جام جهانی در قاره آسیا و حضور تیم ازبکستان در گروه A گفت: نمی توانم بگویم گروه ما سخت است یا آسان اما معتقدم که در گروه نرمالی قرار گرفته‌ایم و این مسئله می‌تواند برای فوتبال ما خوب باشد.

وی در خصوص اینکه شانس ازبکستان برای صعود به جام جهانی را چقدر می‌داند افزود: گروه ما خیلی خوب است اما معتقدم که ازبکستان نیاز دارد که به جام جهانی صعود کند.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دوست نداشتید که تیم ازبکستان در گروه B قرار بگیرد افزود: نه اصلا. چون اگر با استرالیا هم گروه می‌شدیم باید مسافت طولانی را طی می‌کردیم و این برای ما سخت بود به همین دلیل معتقدم که بهتر است که در گروه B قرار نگرفتیم.

لوبانف در مورد اینکه از نظرت چه تیم‌هایی شانس صعود به جام جهانی از گروه A هستند خاطرنشان کرد: گفتم که ما نیاز به صعود به جام جهانی داریم اما من فکر می‌کنم ایران و کره جنوبی شانس‌های اصلی برای صعود به جام جهانی هستند.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در خصوص دربی 82 که روز جمعه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: ما  از این بازی فقط برد می‌خواهیم. برای بردن روز جمعه وارد زمین می‌شویم چون فقط پیروزی می‌خواهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)