پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم صبا گفت:دوست دارم در پایان فصل تصمیمی بگیرم که به درد آینده فوتبالم بخورد.

حامد لک درباره وضعیت تیم صبا در فاصله دو هفته مانده تا پایان لیگ برتر عنوان کرد:خدا را شکر با پیروزی خوبی که مقابل سایپا کسب کردیم،شرایطمان در جدول بهتر شد.ما در دو بازی باقیمانده  هم با انگیزه بالا به میدان می رویم و سعی می کنیم فصل را با خاطره خوب تمام کنیم.

وی درباره بازی با راه آهن گفت:تیمی که علی دایی سرمربی اشت باشد نیاز به تعریف و تمجید ندارد.راه آهن تیم جانداری است و قطعا مسابقه سختی با این تیم خواهیم داشت.

وی در پاسخ به پرسشی درباره آینده خود در صبا بیان کرد:قرارداد من با در پایان فصل به اتمام می رسد و پس از آن تصمیم گیری می کنم.من برای باشگاه صبا و هواداران قمی احترام زیادی قائل هستم و خاطرات خوبی از این تیم دارم.تمام تلاشم را می کنم در پایان فصل بهترین تصمیم را بگیرم.

لک درباره اینکه با توجه به علاقه اش به پرسپولیس آیا حضورش در این تیم محتمل تر از سایر گزینه هاست یا نه گفت:اگر پیشنهاد رسمی داده شود و شرایط مهیا باشد،پرسپولیس قطعا گزینه اصلی من خواهد بود.

وی افزود:البته فوتبال حرفه ای شده است.من حتی اگر از استقلال هم پیشنهاد داشته باشم،با اینکه پرسپولیسی هستم اما این پیشنهاد را به صورت جدی بررسی می کنم.حضور در دو تیم پرسپولیس و استقلال آرزوی هر بازیکنی است و من هم برای پیشرفتم از این قاعده مستثنی نیستم.دوست دارم در پایان فصل تصمیمی بگیرم که به درد آینده فوتبالم بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)