پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان صبا گفت که ممکن است فصل آینده هم در این تیم بماند.

حامد لک در مورد اینکه آیا با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده، گفت: من فعلا با هیچ تیمی مذاکره نمی کنم چون هنوز فصل نقل و انتقالات ادامه دارد و خیلی فرصت دارم تا در مورد آینده ام فکر کنم. با باشگاه پرسپولیس مذاکره ای  انجام  نداده ام و این موضوع صحت ندارد، فعلا استراحت می کنم تا ببینم شرایط در آینده چگونه خواهد بود.

وی درباره اینکه پیش از این تمایلش را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرده، اظهار داشت: من اصلا دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم و  نمی خواهم خودم را به پرسپولیس تحمیل کنم، در ضمن راضی نیستم که بعضی ها بگویند لک می خواهد هر طور شده خودش را به پرسپولیس تحمیل کند. تماس هایی با من از برخی تیم صورت گرفته ولی هیچ مذاکره ای انجام نداده ام.

این دروازه بان در پاسخ به این سوال که آیا امکان ماندن تو در صبا وجود دارد خاطرنشان کرد: بله این امکان هم وجود دارد و شاید هم تصمیم به جدایی گرفتم. فعلا هیچ چیز مشخص نیست.

لک در پایان در خصوص حضورش در تیم ملی عنوان کرد: خیلی خوشحالم که دعوت شدم و سعی می کنم جواب اعتماد کادر فنی تیم ملی را بدهم. من انگیزه زیادی دارم تا توانایی هایم را در تیم ملی نشان دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)