مرجع خبری پرسپولیس : پروین بعد از این با دسته ای از لیدرهای قدیمی اش از مجید گیلاس و طاهر گرفته تا چندتا از لیدر قدیمی های تیم روبرو می شود که از جایگاه تیفوسی ها به سمتش می آیند و نامش را فریاد می کنند.

 

مدیر راهبردی پرسپولیس که از اتفاقات برنامه 90 شاکی بود با این کار می خواست اعتراضش را به انتقادهای رسانه ای از خود نشان دهد.

به نقل از خبرآنلاین؛ او مسیر طولانی پله های جایگاه را دوید تا با کسی روبرو نشود و اینگونه از دست رسانه ای ها در امان باشد.

پروین وقتی به بالای پله ها رسید در پاسخ به این سئوال که چرا مصاحبه نمی کند، گفت: « مصاحبه کنم که روزنامه های شما گنده بشن ، بیشتر ازم انتقاد کنین ؟ مثلا من علی پروینم این چیزا رو واسم می ننویسین. حالا دیگه فقط مونده بود این ناصر ابراهیمی از من انتقاد کنه و بردارید گنده بنویسین تو روزنامتون. این ناصر ابراهیمی که یه چیزی بگما!»

پروین بعد از این با دسته ای از لیدرهای قدیمی اش از مجید گیلاس و طاهر گرفته تا چندتا از لیدر قدیمی های تیم روبرو می شود که از جایگاه تیفوسی ها به سمتش می آیند و نامش را فریاد می کنند ، روبرو می شود. آنها که یک به یک شانه اش را می بوسیدند و می گفتند: «سلطان حال کردی چطوری سکوها را برایت جمع کردیم؟»

تا قبل از این و سال قبل سکوهای پرسپولیس در اختیار لیدرهای ضد دایی بود و آنها هم ادعا داشتند دایی از اردبیل برای خود مشوق می آورد اما باید از این پس منتظر حضور لیدرهای سلطان در آزادی بود!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)