مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس لیست 40 نفره ای از همراهان این تیم در سفر به آلمان را تهیه کرده اند تا برای اخذ ویزا در اختیار سفارت این کشور قرار دهند.

 

سرخ ها خود را آماده مى كنند تا در زمان مقرر براى سفر به آلمان و برگزارى اردوى تداركاتى مهيا شوند . در شرايطى كه مقدمات اين سفر در حال پى گيرى است. ليست ۴۰ نفره اى از مسافران پرسپوليس به سفارت آلمان فرستاده شده تا ترتيب صدور ويزاى اين نفرات داده شود. البته اسامى ليست هنوز قطعى نيست و با توجه به اينكه پرسپوليسى  ها در فصل نقل و انتقالات به سر مى برند با هماهنگى قبلى مسئولان سفارت قول همكارى هاى لازم را داده اند تا نفرات اين ليست با جابجايى مواجه نشود.

 

 

پرسپولیس در آلمان بازی نمی کند

با توجه به اين كه پرسپوليس در سفربه آلمان، قرار است برنامه هاى بدنسازى خود را برگزار نمايد، بعيد به نظر مى رسد سرخ پوشان در اردوى آلمان بازى تداركاتى در برنامه داشته باشند.

 

 

 البته گفته مى شود اگر همه چيز طبق ميل و برنامه كادر فنى پيش برود، ممكن است در روزهاى پايانى اردوى خود، بازى تداركاتى با يكى از تيمهاى دسته سومى آلمان برگزار كنند كه رايزنى ها براى انتخاب اين تيم ادامه دارد.

 

 

برنامه ویژه سرخپوشان پیش از سفر به آلمان

پرسپوليسى ها قبل از سفر به آلمان و اردوى تداركاتى، برنامه ويژه اى دارند. براساس برنامه ريزى هاى انجام شده، سرخ پوشان قرار است از ۲۶ خرداد ماه دور جديد تمرينات خود را در شركت واحد استارت بزنند.پس از چند روزتمرين در تهران كاروان پرسپوليس راهى سرعين اردبيل مى شود. در اين شهر، اردوى سرخ ها حدود يك هفته به طول مى انجامد. پس از پايان اين اردو، سرخ پوشان دو روز تمرين در تهران خواهند داشت و از تاريخ ۹ تير ماه كاروان پرسپوليس براى بر پايى اردوى ۱۰ روزه، تهران را به مقصد دورتموند ترك خواهند كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)