پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال برنده‌ نداشت تا شاگردان شفر دو امتیاز حساس را از دست دهند.

تیم‌های فوتبال گسترش فولاد و استقلال در آغاز هفته بیست و هشتم لیگ برتر ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز و به قضاوت موعود بنیادی‌فر به مصاف هم رفتند که دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت داردند. علی قربانی (۱۱) برای استقلال و رضا خالقی‌فر (۵۶) برای گسترش موفق به گلزنی شدند.

دو تیم بازی خیلی خوبی به نمایش نگذاشتند و استقلال با توقف در این بازی در کورس کسب عنوان نایب قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دو امتیاز حساس را از دست داد.

استقلال با این تساوی، ۴۸ امتیازی و موقتا به رده دوم رفت. گسترش فولاد هم ۳۵ امتیاز شد و در همان جایگاه نهم باقیماند.

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دِخسوس، مسیح زاهدی، ادسون هنریکه، احمد موسوی(۸۹ – پیمان بابایی)، عزیز معبودی، آندرانیک تیموریان (۸۷ – سید محسن حسینی)، میلاد زنیدپور، یوسف سیدی، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان و رضا خالقی‌فر

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، بویان (۶۳ – فرشید اسماعیلی)، جپاروف(۸۱ – امید نورافکن)، جابر انصاری(۶۲ – تیام)، داریوش شجاعیان و علی قربانی

 

دیگر بازی امروز را تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی تبریز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)