پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: هفته آینده ۱۶ باشگاه لیگ برتری باید فرم‌های مخصوص صدور مجوز حرفه‌ای را پر کنند.

غلامرضا بهروان در مورد اینکه برخی باشگاه‌ها که تازه به لیگ برتر آمده‌اند، امکانات سخت‌افزاری و حتی نرم‌افزاری لازم را برای حضور در لیگ برتر ندارند، گفت: ما از همه باشگاه‌ها خواسته‌ایم که مدارک خود را برای ارسال به AFC به سازمان لیگ ارسال کنند. سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده مدیران عامل یا نماینده تام‌الاختیار باشگاه‌های لیگ برتری باید در کارگاه آموزشی سازمان لیگ شرکت کنند و ضمن آموزش، فرم‌های مخصوص صدور پروانه مجوز حرفه‌ای را صادر کنند.

وی ادامه داد: AFC هرساله مدارک باشگاه‌ها را از ما می‌خواهد و ما باید امسال هم مدارک جدید مخصوصاً مدارک تیم‌های تازه که به لیگ برتر آمده‌اند را برای AFC ارسال کنند.

بهروان در مورد زمان آغاز لیگ برتر چهاردهم گفت: لیگ برتر فصل آینده نهم و دهم مردادماه آغاز خواهد شد و سازمان لیگ به کمک کانون تبلیغاتی ایران‌نوین که اسپانسر جدید لیگ است، مراسم قرعه‌کشی را هم در روز 21 تیرماه که مصادف با 15 ماه مبارک رمضان و میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) است به طور مفصل برگزار خواهد کرد.

بهروان در مورد نتیجه مساوی ایران مقابل نیجریه و همچنین بازی که روز شنبه با آرژانتین داریم گفت: دست بازیکنان و کادر فنی تیم ملی درد نکند که بسیار غیرتمند بازی کرده‌اند، امیدوارم که مقابل آرژانتین هم بازی خوب و آبرومندانه‌ای را به نمایش بگذاریم، البته آرژانتین بزرگتر از نیجریه است، اما مقابل اراده انسانها هیچ غیرممکنی وجود ندارد، مردم هم برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)