پرسپولیس نیوز : مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر سیزدهم روز هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

مراسم قرعه کشی لیگ برتر سیزدهم روز هشتم تیرماه برگزار می‌شود. در این روز همچنین مراسم تقدیر از برترین‌های لیگ دوازدهم برگزار شود. که این مراسم پخش زنده تلویزیونی خواهد شد.

به احتمال فراوان این مراسم در سالن مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد. لیگ برتر سیزدهم طبق برنامه قرار است روز 21 تیرماه آغاز شود.

 

شروع جام حذفی از شهریور ماه

غلامرضا بهروان در مورد وضعیت برگزاری لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: لیگ برتر طبق برنامه همان 21 تیرماه و با حضور 16 تیم آغاز می‌شود. مراسم قرعه‌کشی لیگ هم 8 تیرماه برگزار خواهد شد. مراحل اول جام حذفی نیز با حضور تیم‌های لیگ دسته اول و دوم و قهرمان استان‌ها در شهریور آغاز می‌شود. سپس 16 تیم لیگ برتر از آبان‌ماه با 16 تیمی که صعود کرده‌اند مسابقات‌شان را در جام حذفی آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سال آینده جام جهانی را پیش رو داریم باید لیگ برتر اوایل اردیبهشت 93 به پایان برسد. ضمن اینکه تیم ملی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا نیز باید مسابقه بدهد. با این حال برنامه دقیق لیگ برتر که هماهنگ با برنامه‌های تیم ملی باشد روز آینده در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ بررسی و تایید خواهد شد.

بهروان در مورد اینکه با توجه به درخواست فدراسیون از باشگاه‌ها برای استراحت دو هفته‌ای ملی‌پوشان امکان تغییر زمان شروع لیگ برتر وجود دارد یا نه، گفت: خیر تا این لحظه که قرار است لیگ برتر همان 21 تیرماه آغاز شود. باشگاه‌ها هم باید 10-15 روز به ملی‌پوشان استراحت بدهند زیرا آنها به این استراحت نیاز دارند.

وی همچنین با تمجید از نقش رسانه‌ها در صعود تیم ملی، گفت: رسانه‌ها هم در صعود تیم ملی نقش داشتند و حمایت همه جانبه و کاملی از تیم ملی داشتند و باید به آنها نیز خسته نباشید گفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)