مرجع خبری پرسپولیس : مایلی کهن ساعتی بعد برای رویانیان اس ام اسی ارسال می کند که در آن از مدیرعامل پرسپولیس خواسته هدایت این تیم را به او بسپارند.

 

مازیار ناظمی گوینده و مجری صدا و سیما از ماجرایی پرده بر می دارد که خواندن آن خالی از لطف نیست. محمد رویانیان در سفری که برای مذاکره با اسون گوران اریکسون به کیش داشت در جمع همراهنش می گوید:

 

شنیده ام وضع مالی مایلی کهن خوب نیست ، خوب است اگر به نوعی از او در پرسپولیس استفاده کنیم. در همین حال فریاد همراهان سردار بلند می شود که چه کسی گفته وضع مالی مایلی کهن خوب نیست؟ از قضا مدیرعامل سایپا در هواپیما همراه رویانیان بوده و اعلام می کند که مایلی کهن فصل گذشته برای هدایت سایپا و قرار دادن این تیم در آستانه سقوط 500 میلیون تومان از پول بیت المال گرفته است!

 

با این وجود محمد رویانیان برای احوال پرسی با مایلی کهن تماس می گیرد و در خصوص شرایطش از او پرس و جو می کند تا اگر با مشکل مالی روبرو است کمکی به او شود. ساعتی بعد مایلی کهن به رویانیان اس ام اسی با این مضمون ارسال می کند:

 

اینکه برای مذاکره با اریکسون رفتید، لازم است یادآوری کنم ایشان مشکلات اخلاقی دارد و هر جایی که رفته موفق نبوده است، اما اگر تیم را به من بدهید پرسپولیس را تکان می دهم، استقلال را شکست می دهم و …

 

همراهان رویانیان پس از مطرح شدن این بحث به مدیرعامل پرسپولیس می گویند حالا متوجه شدید که وضعیت مایلی کهن چگونه است؟! این همان داستانی است که سردار زارع پس از مصاحبه عجیب مایلی کهن آن را رسانه ای کرد، درخواست مایلی کهن از رویانیان برای سرمربیگری پرسپولیس!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)