پرسپولیس نیوز : دو کاپیتان تیم امید پرسپولیس از اردوی این تیم در سرعین به تهران آمدند.

در حالی که فهرست بازیکنان بالای 23 سال پرسپولیس تقریباً تکمیل شده و فقط تکلیف سید جلال حسینی مشخص نیست، علی دایی در اردوی اردبیل بازیکنان زیر 23 سال زیادی را مورد آزمایش قرارداده تا بتواند بهترین نفرات را برای فصل آینده پرسپولیس انتخاب کند. در این بین دو کاپیتان فصل گذشته تیم امید پرسپولیس یعنی نعیم بهزادی و امیر زارع با معرفی حمید مطهری به علی دایی در تمرینات حضور داشتند.

این دو بازیکن پس از چند روز حضور در اردوی اردبیل پرسپولیس، با تشخیص علی دایی یکی دو روز پیش با اتوبوس و البته با چشمانی گریان به تهران بر می‌گردند. این دو بازیکن پس از حضور در تهران با حمید مطهری سرمربی پیشین تیم امید‌های پرسپولیس و دستیار فعلی مجید جلالی در سایپا تماس می‌گیرند و ماجرا را برای او توضیح می‌دهند.

مطهری در این مورد گفت: این اتفاق برای بهزادی و زارع رخ داده و پس از آن از جلالی خواهش کردم تا شرایط را فراهم کند و این بازیکنان که بسیار هم توانمند هستند در تمرینات سایپا حضور پیدا کنند، اما واقعیت این است که از 9 سهمیه زیر 23 سال سایپا 8 نفر آنها از تیم امیدهای سایپا جذب شدند و عملاً یک جا بیشتر خالی نیست. البته اگر این بازیکنان بتوانند توانمندی خود را ثابت کنند آن وقت می‌شود برای آنها کاری کرد.

وی ادامه داد: بهزادی و زارع بازیکنان خوبی هستند که خودم آنها را به تیم بزرگسالان پرسپولیس فرستادم اما بالاخره علی دایی سرمربی پرسپولیس و تصمیم‌گیرنده نهایی است. با این حال بهتر است اولویت با بازیکنانی باشد که چندین سال برای پایه‌های پرسپولیس زحمت کشیدند و توانایی این را دارند در تیم بزرگسالان پرسپولیس هم بازی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)