پرسپولیس نیوز : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم مارکو از روز دوشنبه تمرینات خود را شروع کند و حقیقی را هم زودتر از زمان اعلام شده به شرایط تمرین باز گردانیم.

دکتر حقیقت در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی‌های سرخپوشان افزود: حقیقی در پی تکلی که در یکی از تمرینات رفت، از ناحیه زانو آسیب دید. او را برای MRIاعزام کردیم که گزارش آن توسط دکتر رادمهر حکایت از آسیب دیدگی بخشی از رباط جانبی زانوی او بود. حقیقی امروز توسط دکتر کیهانی ویزیت شد و برنامه فیزیوتراپی را هم در دستور کار دارد. امیدواریم با تلاش مضاعف و با توجه به انگیزه خود حقیقی، بتوانیم او را زودتر از زمان تعیین شده به شرایط تمرین برگردانیم.

وی درباره مارکو سپانوویچ خاطرنشان کرد: با توجه به عارضه‌ای که برای کمر او پیش آمد، اقدام به انجام MRIکردیم. امیدواریم با توجه به روندی که طی می‌شود او از روز سه‌شنبه بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آسیب دیدگی سید جلال حسینی تصریح کرد: سید جلال شب قبل از بازی، از ناحیه مچ پا آسیب دید. شب روی پای او کار کردیم و صبح بازی برای اطمینان خاطر بیشتر توسط پزشک متخصص معاینه شد که با نظر ایشان در بازی حضور پیدا کرد. البته درمان و فیزیوتراپی هنوز ادامه دارد و امروز شرایط او را بررسی می‌کنیم و اگر لازم بود امروز را به وی استراحت خواهیم داد.

دکتر حقیقت آسیب دیدگی پیام صادقیان را هم جدی ندانست و گفت: حداکثر ممکن است امروز به او استراحت بدهیم که آن هم در زمان تمرین و بعد از بررسی وضعیت وی معلوم می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)