پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی کنم خطایی که مهاجم ما انجام داد به شدت خطایی بود که مدافع آنها انجام داد اما نمی دانم که چرا آن بازیکن کارت زرد گرفت و بازیکن ما اخراج شد.

مارکو ماریچ در خصوص دیدار سرخپوشان برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی سخت و بسیار طاقت فرسایی بود. نظیر این آب و هوا را واقعا من کمتر دیده بودم. نمی دانم چه اتفاقی می افتاد اگر بازی کمی دیرتر برگزار می شود. آیا مشکلی پیش می آمد؟ من که اینطور فکر نمی کنم.

وی ادامه داد: ما وقتی وارد اهواز شدیم حتی نفس کشیدن هم برای ما سخت بود چه برسد به اینکه بخواهیم در آن آب و هوا فوتبال بازی کنیم. فکر می کنم برای بازی های بعد مسئولان باید بیشتر فکر کنند و ساعت بازی را کمی دیرتر بگذارند تا هوا خنک تر شود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: ما در ابتدای بازی حملات خیلی خوبی را انجام دادیم. اگر خطای مسلم بازیکن حریف روی عالیشاه را داور با کارت قرمز جریمه می کرد مطمئنا نتیجه این چیزی که اکنون رقم خورد نبود. البته فکر نمی کنم خطایی که مهاجم ما انجام داد به شدت خطایی بود که مدافع آنها انجام داد اما نمی دانم که چرا آن بازیکن کارت زرد گرفت و بازیکن ما اخراج شد.

ماریچ در پایان خاطرنشان کرد: این صحبت ها دلیلی برای توجیه کردن نیست. اما فقط باید در آن آب و هوا بازی کنید تا متوجه منظور ما شوید. در هر صورت امیدوارم از بازی بعد مقابل سپاهان روند پیروزی هایمان را آغاز کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)