مرجع خبری پرسپولیس : مازيار زارع  فقط مي‌گويد كه بعد از آن دوري، با دنيايي از انگيزه دوباره برگشته تا اين بار براي پرسپوليس بهترين باشد، نه آن بازيكني كه مي‌گفتند حتي سايه‌اي از مازيار ملوان هم نيست!

گفتگوی وی با همکارمان در آلمان را بخوانید…

از بازگشت‌ات كسي استقبال نكرد؛ انگار باز هم بايد منتظر انتقادها باشي!
مهم اين است كه كادر فني و باشگاه مرا خواسته‌اند وگرنه بعضي انتقادها كه هميشه هست.


دو فصل پيش خيلي‌ها انتقاد مي‌كردند كه از مازيار زارع ملوان خيلي فاصله گرفته‌اي؛ براي امسال چيزي تغيير كرده؟

‌من همان موقع هم تلاش مي‌كردم بهترين باشم ولي خب شرايط پرسپوليس با ملوان خيلي فرق مي‌كرد. الان هم از نظر بدني بهترين شرايط را دارم و برگشته‌ام تا اين بار بهترين بازيكن پرسپوليس باشم.

 

پرسپوليس را چقدر متفاوت از قبل ديدي؟
با بدنسازي فوق‌العاده سختي كه داشتيم از نظر بدني شرايط بازيكنان حرف ندارد اما بايد سعي كنيم كه اين آمادگي را در تمام فصل داشته باشيم، اگر بتوانيم چند بازي تداركاتي خوب هم داشته باشيم ليگ را با قدرت شروع خواهيم كرد.


تو در تيم ملي هم با علي دايي كار كرده‌اي؛ فكر مي‌كني او بتواند پرسپوليس را با اين همه ستاره به سرانجام برساند؟
‌شك نداشته باشيد كه مي‌تواند. او يك مربي كاربلد است و جديت‌اش باعث مي‌شود همه با انگيزه كار كنند. قطعا پرسپوليس با دايي به افتخارات بزرگي مي‌رسد.


پس به قهرماني پرسپوليس مطمئني!
الان خيلي زود است براي قول قهرماني دادن و اصلا نمي‌شود با اطمينان قول داد ولي بدانيد كه تمام بازيكنان پرسپوليس با هدف قهرماني در ليگ و جام حذفي مي‌جنگند و كم نمي‌گذارند.


ليگ قهرمانان چطور؛ هواداران انتظار دارند كه پرسپوليس در آسيا هم حداقل از مرحله گروهي صعود كند.
اين اولين هدف باشگاه و ما است و سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي هم برايش انجام شده. با اين توانايي‌هايي هم كه در پرسپوليس مي‌بينم، مطمئن باشيد صعود به مرحله حذفي ليگ قهرمانان اصلا بعيد نيست.


حالا چقدر اميدواري كه افشين قطبي باز به تيم ملي دعوت‌ات كند؟
‌صد در صد اميدوارم. تلاشم را مي‌كنم كه بار ديگر بتوانم پيراهن تيم ملي را بپوشم البته اول مي‌خواهم براي پرسپوليس يك بازيكن مثمرثمر باشم و بعد خودم را به كادر فني تيم ملي تحميل كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)