پنجشنبه 1 اسفند(12:51)

مرجع خبری پرسپولیس : نه فقط برق، هيچ حريفى را دست كم نمى گيريم / مازيار زارع: محبت هواداران، مسئوليتم را سنگين تر مى كند

pnnc • انگار بر عكس بازى با استقلال زياد روى شانس نبودى؟
– فوتبال همين است ديگر! البته خوشحالم كه با پيروزى زمين را ترك كرديم. حالا فرقى نمى كند من گل بزنم يا بقيه بچه ها. مهم اين است كه تيم مزد زحماتش را بگيرد كه خدا را شكر همين طور هم شد.

pnnc • اواخر بازى مشخص بود كه با درد كار را ادامه مى دادى. مصدوميت پايت كه جدى نيست؟
– درد زيادى دارم. بلافاصله پس از پايان بازى اقدامات پزشكى توسط كادرپزشكى روى پايم انجام شد. نمى دانم وضعيتم چطور مى شود. اين طور كه دكترها مى گفتند ظرف ۲۴ الى ۴۸ ساعت پس از بازى، وضعيت مصدوميتم مشخص خواهد شد.

pnnc • پس از تساوى در دربى، پيروزى ارزشمندى را به دست آورديد؟
– در مجموع بازى خوبى داشتيم. حريف ما هم يك بازى نسبتاً خوب انجام داد و ما مثل هميشه موقعيت هاى زيادى براى گلزنى داشتيم كه تبديل به گل نشد اما اين طلسم با شوت آقاكريم شكسته شد تا بتوانيم رقابتمان را با بالاى جدولى ها ادامه دهيم.

pnnc • بعد از گلزنى در دربى كه باعث شد هواداران به صورت ويژه نام مازيار زارع را ببرند چيزى نمانده بود باز هم براى پرسپوليس گلزنى كنى؟
– در آن صحنه شانس با من و پرسپوليس يار نبود و در يكى، دو هفته توفانى هر چه زديم به در بسته خورد. شوت پژمان، ضربه من و حركت على كريمى. ضربه اى كه من به سمت دروازه ابومسلم زدم خيلى فرصت خوبى بود كه در نيمه اول كار را تمام كنيم اما واكنش خوب گردان و برخورد توپ با تيرك دروازه اين شانس را از من و تيم گرفت اما خوشحالم با وجود اين مسأله شوت كريم باقرى كار خودش را كرد و ۳ امتياز را گرفتيم.

pnnc • بعد از ۱۰ نفره شدن حريف انتظار داشتيم پرسپوليس نبض بازى را در اختيار بگيرد و براى گل هاى بعدى تلاش كند اما چنين اتفاقى رخ نداد؟
– درست است كه حريف ۱۰ نفره شد اما اين مسأله انگيزه آنها را بيشتر كرد و مى خواستند به هر قيمتى شده با امتياز از زمين خارج شوند. در مقابل، ما با بازى منطقى سعى داشتيم اول پيروزى خود را حفظ كنيم و در وهله بعد فكر بالا بردن تفاضل گلمان بوديم. خدا را شكر به خواسته مان كه كسب هر ۳ امتياز اين ديدار بود رسيديم.

pnnc • جزو بازيكن هاى پرطرفدار پرسپوليس بودى اما انگار گلزنى ات در دربى محبوبيت مازيار زارع را بين هواداران پرسپوليس دوچندان كرده است؟
– هواداران هميشه نسبت به من و بقيه اعضاى تيم لطف دارند. به هر حال اين ناشى از لطف آنهاست و باعث مى شود مسئوليت من در قبال اين محبت ها و حمايت هاى طرفدارانمان بيشتر شود. اميدوارم بتوانم از عهده اين مسئوليت برآيم.

pnnc • در فاصله كوتاهى پس از دربى، پرسپوليس مقابل ابومسلم قرار گرفت و حالا نيز روز شنبه بايد به مصاف برق شيراز برويد. اين فشار زياد در كارآيى تيم تأثير منفى نمى گذارد؟
– اين شرايط براى همه تيم ها وجود دارد و بايد آن را بپذيريم. پرسپوليس تيم بزرگى است با بازيكنان و توانايى هاى بالا. با توجه به انگيزه اى كه براى تكرار قهرمانى بين تك تك ما وجود دارد، اين مسائل كمترين تأثير را در نتيجه گيرى ما خواهد داشت. اين را مطمئن هستم.


pnnc • فكر مى كنى برق شيراز، تيم بحران زده ليگ برتر، حريف آسانى براى پرسپوليس باشد؟

– ما هيچ تيمى را دست كم نمى گيريم و به نتيجه هاى اخير و جايگاه حريفانمان در جدول كارى نداريم. ما تمام تمركزمان را روى برنامه هاى تاكتيكى و دستورات كادرفنى معطوف كرده ايم كه بتوانيم با پيروزى در ادامه ليگ و با استفاده از تعلل و اشتباهات رقبايمان در جدول، در نهايت جام قهرمانى را به هوادارانمان هديه دهيم. درست است كه برق در هفته هاى اخير رنگ پيروزى را نديده اما آنها براى رويارويى با پرسپوليس به اندازه كافى انگيزه دارند. پس نمى توانيم مدعى شويم يك بازى راحت و بدون دردسر در پيش داريم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)