مرجع خبری پرسپولیس : سرخ پوشان خود را آماده مى كنند تا ادامه برنامه هاى تمرينى و آماده سازى خود را در آلمان از سر بگيرند و پس از خاتمه يافتن اردوى اردبيل، بقيه برنامه هاى خود را در خارج از مرزهاى ايران برگزار كنند در همين رابطه گفت وگويى با مازيار زارع داشتيم كه در پى مى آيد:

 

• از آخرين شرايط پرسپوليس بگو.

– خوشبختانه وضعيت كلى تيم بسيار خوب است و با وجود فشار بالاى تمرينات و كمى خستگى، تيم با تمام تلاش و با انگيزه بالايى تمرين مى كند. با اين روحيه و انگيزه اى كه در تيم حكفرماست مى توان گفت آينده روشنى در انتظار پرسپوليس است.

 

• فكر مى كنى چند درصد آمادگى بچه ها و تيم به دست آمده است؟

– فكر كنم الان زود باشد بخواهيم با عدد و رقم در اين خصوص صحبت كنيم. تقريباً كمتر از يك ماه به شروع بازى هايمان باقى مانده و بايد شرايط تيم تا آن زمان سنجيده شود. با اين وجود تيم به نسبت از آمادگى خوبى برخودار است و چيزى نزديك به شرايط ايده آل هستيم.

 

 

 

 
• اين دومين تجربه خودت در پرسپوليس است در مقام مقايسه شرايط اين تيم را با پرسپوليسى كه حدود ۲ سال پيش در آن بودى، چطور ارزيابى مى كنى؟

– اين ۲ تيم با ۲ شرايط متفاوت و نفرات متفاوت هستند و نمى شود آنها را با هم مقايسه كرد. اگر بخواهيد در مورد تيم امسال صحبت كنم به اعتقاد من پرسپوليس نفرات خوب و مهره هاى آماده اى را جذب كرده و اين مساله به تيم و كادر فنى كمك مى كند هر چه سريع تر يك تيم خوب و پر قدرت را جمع و جور كند.

 

• حالا در مورد خودت صحبت كن. از تجربه اى كه سال قبل داشتى و انتخابى كه براى فصل جديد داشتى؟

– من سال قبل فصل ويژه اى را در امارات داشتم و در مجموع مى توان گفت تجربه خوبى بود. هر چند اين امكان وجود داشت شرايطم خيلى بهترباشد اما براى سال اول، تجربه خوبى بود. من قبل از حضور در امارات، يك فصل در پرسپوليس بودم و امسال هم تصميم گرفتم از بين پيشنهاداتم بار ديگر پرسپوليس را انتخاب كنم. براى امسال هم عزم را جزم كرده ام با عملكرد خوبى كه از خودم به نمايش بگذارم، مهره مثمرثمرى براى پرسپوليس باشم و بتوانم در موفقيت هاى آينده  تيم سهيم باشم. اميدوارم پرسپوليس مثل فصل قبل كه در پرسپوليس بودم، براى رسيدن به قهرمانى، بدشانسى نياورد.

 

• در مورد قضيه مصاحبه ات عليه افشين قطبى و احضارت به كميته انضباطى صحبتى ندارى؟

– من چيزى نگفتم كه اين طور پيگيرى شود! البته خودم بعداَ كه در اين مورد فكر كردم به اين نتيجه رسيدم كه بهتر اين بود كه همين صحبت ها را هم مطرح نمى كردم ولى بالاخره يك جايى تحمل انسان تمام مى شود! با اين وجود توقع پيگيرى اين موضوع را نداشتم به هر حال دوست ندارم بيشتر اين قضيه را باز كنم. فكر كنم در مورد اين مساله ديگر صحبت نكنم بهتر باشد.

 

• برگرديم به موضوع پرسپوليس. با توجه به اين مدت كه به جمع تيم بازگشتى، آينده را چطور پيش بينى مى كنى؟

– هيچ كس از آينده خبر ندارد اما آنچه مسلم است با توجه به داشته ها و پتانسيلى كه در تيم وجود دارد، مى توان گفت اين پرسپوليس خيلى خوب بسته شده و با يارگيرى خوبى كه داشته ايم، مى توانيم در هر ۳ جام كارمان را پر قدرت پيگيرى كنيم. در لابه لاى صحبت هايم گفتم و دوباره به آن اشاره مى كنم فقط اميدوارم بدشانى به سراغمان نيايد، اگر اين اتفاق رخ ندهد از الان مى توان خيلى به آينده پرسپوليس اميدوار بود.

 

• خط ميانى پرسپوليس امسال شرايط ويژه اى دارد و تراكم نفرى زيادى دارد. رقابت شديد براى حضور در تركيب ثابت پرسپوليس را چطور مى بينى؟

– هر چقدر رقابت بيشتر باشد به طور قطع موقعيت تيم بيشتر خواهد بود. من خودم از اين مساله استقبال مى كنم و خيلى دوست دارم طى يك رقابت شديد، بتوانيم بهترين تيم را براى حضور در مسابقات و ۳ جام بسازيم. من به شما و هواداران پرسپوليس قول مى دهم تيمى بسازيم كه همه از آن لذت ببرند و مدعى شماره يك قهرمانى باشيم. 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)