مرجع خبری پرسپولیس : مازيار زارع هافبك خوش فكر و ارزنده تيم فوتبال پرسپوليس و زننده گل اول ديدار برابر اسپارتاپراگ در گفتگويي با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس در خصوص گلزني‌اش و برد در اين بازي، به نكات جالبي اشاره كرد.

 

ارزيابي شما در بازي اول پرسپوليس در تورنمنت دبي چيست ؟

بازي خوبي در برابر تيم بزرگي چون اسپارتاپراگ انجام داديم اما فكر مي‌كنم بايد در اين ديدار گل‌هاي بيشتري به ثمر مي‌رسانديم.

 

در اين بازي عملكرد متفاوتي نسبت به قبل داشتي، در اين خصوص توضيح مي‌دهي؟

 

ما در برابر تيم بزرگي به ميدان رفتيم و يكي از بهترين بازي‌هاي خودمان را در برابر آنها به نمايش گذاشتيم. من در اين ديدار از خودم راضي بودم و تنها دليل آن هم اين بود كه همه چيز خوب بود. از توپ و زمين گرفته تا شرايط آب و هوايي و انگيزه خوب بچه‌ها. يقينا در چنين شرايطي وقتي همه چيز خوب باشد، طبيعتا انگيزه و كيفيفت بازي بالا مي‌رود و روي بازي همه بچه‌ها تاثيرگذار است.


در اين بازي شاهد ضربات شوت از راه دور بوديم، در صورتي كه در بازي‌هاي قبلي اين شرايط را نداشتيد؟

شوت زدن بايد در شرايط بازي پيش بيايد و مطمئنا درخواست هواداران براي شوتزني از راه دور بيشتر از كارهاي ديگر است. بازي من وقتي به چشم مي‌آيد كه بتوانم شوتزني كنم اما نمي‌شود در هر موقعيتي اين كار را انجام داد چرا كه همانطور كه تاثير مثبت روي عملكرد خودم و تيم دارد، به همان شكل تاثير منفي نيز در روحيه تيم مي‌گذارد.


از نتيجه راضي بوديد؟

ما بايد چهار گل صد در صد ديگر به حريف اروپايي خود مي‌زديم اما دروازه‌بان آنها با مهار ضربات ما روز خوبي را پشت سر گذاشت.


حضور هواداران و تشويق‌هاي بي‌امان آنها را چطور ديديد؟

پرسپوليس هر جاي دنيا برود، هواداران خودش را دارد. دبي كه نزديك است اگر در نقاط دور دنيا هم سفر كنيم، هواداران پرسپوليس در آنجا هم، ما را حمايت و مورد لطف خودشان قرار مي دهند. آنها براي ما قوت قلب هستند و تاكنون هر جا كه رفته‌ايم، تيم را تنها نگذشته و نمي‌گذارند و جا دارد از آنها تشكر كنم.


حضور در اين تورنمنت‌ها تا چه اندازه بر عملكرد تيم تاثير مي‌گذارد؟

تيم ما در اين بازي‌ها از نظر روحي و رواني و كسب تجارب حرفه‌اي فوتبال دنيا، بهره‌هاي زيادي خواهد برد و نمايش روند رو به رشد پرسپوليس را در بازي‌هاي ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا خواهيد ديد. بازي با تيم‌هاي بزرگ كارآيي بزرگ مي‌خواهد كه بچه‌هاي تيم ما كم كم به آن مي‌رسند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)