مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس از سه بازي خود فقط يك امتياز گرفته است. اين اتفاق دور از باور اكثر كارشناسان و هواداران بود. تساوي مقابل ملوان و دو شكست برابر شاهين و شهرداري تبريز به هر دليلي كه باشد نتايج ضعيفي بوده و حميد استيلي بايد راهكاري جديد براي آن پيدا كند.

 

اينكه در تفكرات استيلي چه مي‌گذرد را نمي‌دانيم شايد آنچه كه او در ذهنش درخصوص چند بازيكن متصور بود با آنچه تا امروز داخل زمين ديده مي‌شود خيلي فاصله دارد.

 

بازيكناني كه انتظار مي‌رفت اگر نمي‌توانند در مواقع حساس نتيجه را تغيير دهند حداقل خودشان باشند. استيلي تا الان از هيچ بازيكني اسم نياورده و هيچ‌كس را به كم‌كاري متهم نكرده است چراكه او به آنچه از ديگران مي‌شنود تا مطمئن نشود عمل نمي‌كند. شايد بعضي‌ها منافعشان در بازي نكردن يا بازي كردن بازيكني خاص باشد.

 

شايد اصلا استيلي رعايت ملي‌پوش بودن بعضي از شاگردانش را مي‌كند كه اين مهم در ظاهر خوب است اما اگر به تيم ضربه بزند نه و در واقع سرمربي پرسپوليس بايد مدارا كردن بيش از حد را كنار بگذارد. استيلي اگر در يكي دو بازي به نام‌ها توجه نكند حتي اگر نتيجه لازم را هم نگيرد باز هم برنده است چون در آن صورت برخي از بازيكناني كه ادعاي فيكس بودن را دارند حساب كار دستشان مي‌آيد و قطعا هم دوست ندارند تصوير خود را از طريق اسكوربورد و آن هم روي نيمكت ببينند.مسائلي كه در چند خط بالاتر به آن اشاره شد شايد ربطي به مازيار زارع نداشته باشد اما او در بازي با شهرداري تبريز و در حالي كه سكوها عليه استيلي و پرسپوليس بود و كوچك‌ترين جرقه مي‌توانست صداي اعتراض آنها را بالاتر ببرد، موقع تعويض خود حركتي انجام داد كه حكايت همان جرقه را داشت.

 

زارع به جاي اينكه به سمت آقازماني بيايد از طرف ديگر زمين خارج شد تا به نوعي اعتراضش را نشان دهد.البته امروز اگر از مازيار دليل اين رفتارش را بپرسيم شايد بگويد براي اتلاف نكردن وقت چنين تصميمي گرفت اما هرچه بود واكنش سكوها را بيشتر كرد. به هرحال زارع بايد پاسخ قانع‌كننده‌اي داشته باشد تا بهترين تصميم در موردش اتخاذ شود.حالا حميد استيلي يك راه بيشتر ندارد و آن كنار گذاشتن بيش از حد حجب و حيايش است. او بايد فرياد بزند تا شايد بازيكن به خودش بيايد. استيلي بايد نسبت به اتفاقات سكوها بي‌تفاوت باشد تا دچار استرس نشود. استرسي كه ناخودآگاه به بازيكنان داخل زمين هم سرايت مي‌كند.

 

*به نقل از روزنامه پرسپولیس مازیار زارع و محسن عاشوری به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس احضار شده اند تا در مورد حواشی بازی با شهرداری تبریز توضیح دهند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)