مرجع خبری پرسپولیس : مازیار زارع علاوه بر درخششی که در خط میانی تیمش داشت، در اصفهان و مقابل سپاهان برای نخستین بار در قلب دفاع پرسپولیس انجام وظیفه کرد و نمره قبولی گرفت تا ثابت کند این روزها به مهره کلیدی سرخپوشان تبدیل شده است.


مازیار رکوردهای جالبی نیز در این فصل و در کنار پرسپولیس به ثبت رسانده است. زارع با انجام 32 بازی از 34 مسابقه لیگ برتر و ثبت پیروزی های پر گل پرسپولیس در لیگ برتر مقابل پیکان، نفت تهران و برد غرور آفرین برابر الاتحاد عربستان را به نام خودش رقم زده است.


وی طی گفتگویی درباره بازی حساس جام حذفی اینچنین اظهار نظر کرد؛ منکر اینکه در فصل جاری پرسپولیس نمایشی پرفراز و نشیب داشته نمی شوم اما تجربه ثابت کرده هر وقت بچه ها متحد و یکدل شده اند و به لحاظ روحی در شرایط مطلوبی قرار داشته اند با انگیزه دو چندان و قدرتی مضاعف برابر حریفان صف آرایی کرده ایم.


مازیار ادامه داد: حتی در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال که باختیم دیدید همه کارشناسان و هواداران از بازی ما تعریف و تمجید کردند و ما را شایسته پیروزی قلمداد نمودند. به همین لحاظ معتقدم یکشنبه پرسپولیس با تمام توان و انگیزه بالا برابر سپاهان صف آرایی خواهد کرد، ضمن اینکه منکر قدرت سپاهان نمی شوم.


زارع در پایان گفت: برای تیم سپاهان احترام خاصی قائلم ولی پرسپولیس در این مسابقه محکوم به برد است. البته از هواداران پرسپولیس نیز تقاضا دارم تمام سکوها را پر کنند تا با حمایت های یکپارچه و به رقص در آوردن پرچم های قرمز، فضای ورزشگاه را برای یک برد شیرین آماده کنند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)