پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق میلان گفت: امیدوارم در دیدار تیم‌های میلان و پرسپولیس، ورزشگاه آزادی مثل دربی سرخابی‌ها پُر از تماشاگر شود.

ماسارو پس از عقد قرارداد مسئولان باشگاه پرسپولیس و آث میلان بر ای سفر به تهران و برگزاری یک دیدار دوستانه با پیشکسوتان پرسپولیس در گفت‌وگویی کوتاهی اظهار داشت: حضور در ایران و بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که قبلا از این ورشگاه و مردم ایران صحبت‌هایی را شنیده بودم می‌تواند یک تجربه و چالش جدید برای ما باشد. امیدوارم در یک روز خوب بتوانیم با نماینده ایران روزی فراموش نشدنی را تجربه کنیم و هواداران از بازی لذت ببرند.

 

همچنین فرانکو باره‌سی کاپیتان سابق میلان نیز از برگزاری این بازی ابراز خرسندی کرد و گفت: من تجربه حضور در ورزشگاه آزادی را دارم. امیدوارم در صورتی که این بازی برگزار شد هواداران زیادی مانند دربی ایرانی‌ها به ورزشگاه آزادی بیایند. اگرچه به نظرم این بار همه به رنگ قرمز در ورزشگاه حاضر خواهند شد. ما به جز اینکه علاقه به بازی با تیم ایرانی داریم، علاقه داریم که تهران‌گردی نیز داشته باشیم که برنامه‌های خوبی در این بین برنامه‌ریزی شده است. امیدوارم روز خوبی برای فوتبال دو باشگاه اتفاق بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)