پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال گفت: تمرین کم عامل ناهماهنگی مقابل گینه بود.

محسن بنگر  در مورد بازی با گینه اظهار داشت: بازیکنان ما با یکی، دو جلسه تمرین به مصاف حریف رفتند و طبیعی بود که کمی ناهماهنگ باشیم اما به نظرم بد بازی نکردیم. گینه هم تیم ضعیفی نبود. در دیدارهای تدارکاتی بیشتر از نتیجه، پیدا کردن نقاط ضعف و قوت مهم است.

وی در مورد گل هایی که ایران دریافت کرد خاطرنشان کرد: وقتی یک تیم گل می‌خورد از مهاجم تا مدافع و دروازه بان همه مقصر هستند و نباید تقصیرها را متوجه یک نفر دانست.

مدافع تیم ملی درباره استقبال اندک تماشاگران تصریح کرد: همیشه در مسابقات ملی به ویژه دیدارهای تدارکاتی شرایط این گونه است. شاید اگر بازی با کویت هم در ورزشگاه آزادی بود 500 تماشاگر می آمد اما در کرج استقبال بهتری شد. من هم با نظر بختیار رحمانی که گفته بود اگر این بازی در اهواز برگزار شده بود تماشاگر بیشتری از بازی استقبال می‌کرد موافق هستم.

بنگر درباره وضعیت پرسپولیس یادآور شد: در اردوی تیم ملی بودم و خبری از پرسپولیس نداشتم.

وی در این مورد که با جذب اسپانسرهای جدید امیدی به دریافت مطالبتش دارد، تاکید کرد: خدا کند با آمدن اسپانسر یک ریال به ما پول بدهند.

بنگر درباره وضعیت خودروهای تحویل داده شده از سوی باشگاه پرسپولیس به تسنیم گفت: این خودروها که همچنان توقیف است. بدون احتساب این خودروها تنها 20 درصد از قراردادم را دریافت کرده ام و البته این خودروها هم بدون سند و مدرک است و نمی دانم از توقیف خارج می شود یا نه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)