پرسپولیس نیوز :رییس سابق هیئت مدیره پرسپولیس گفت:تصمیم عباسی برای برکناری من کودکانه بود.

فدا حسین مالکی که در آخرین روزهای دولت دهم به شکل عجیبی از سوی وزیر ورزش و جوانان از هیئت مدیره پرسپولیس کنار گذاشته شد هنوز هم این تصمیم را هضم نکرده و آن را عجولانه و کودکانه می خواند.

 ابعاد جدیدی از ماجرای برکناری رویانیان و خود را بازگو می کند که متن صحبت های وی در ادامه می آید.

شما در یکی از سخنرانی های پیش از خطبه نماز جمعه در خصوص پورشه های وارداتی صحبت کردید که بدون رعایت تشریفات گمرکی وارد ایران شده بودند.آیا این قضیه ربطی به باشگاه پرسپولیس داشت؟

نه آن ماجرا فرق می کرد.آن پورشه ها را با ارز دولتی وارد کرده بودند و حتی پول دولت را هم نداده بودند.یعنی بدون رعایت تشریفات گمرکی این کار را انجام دادند که ستاد رسیدگی به تخلفات کالا و ارز متوجه شد و جرایم سنگینی برای متخلفان در نظر گرفت.

هر وقت که اسم پورشه به زبان می آید همه یاد پرسپولیس می افتند.به خاطر همین آن زمان هم خیلی ها گمان کردند منظور شما به پرسپولیس است…

نه به هیچ وجه.

در خصوص برکناری شما حرف و حدیث زیاد است.آیا این برکناری ربطی به جلسه شما با تیم ورزشی رییس جمهوری جدید داشت؟

در خصوص تصمیم عجولانه و کودکانه عباسی برای برکناری من مسایلی وجود دارد اما من هم شنیده ام که علت اصلی این ماجرا برمی گردد به جلسه ما با تیم ورزشی آقای روحانی.اما جالب است بدانید در آن جلسه که در محل ستاد تشکیل شد آقای سجادی و کامبوزیا هم حضور داشتند.از آن طرف هم آقای هاشمی طبا آمده بودند.به هر حال کنار گذاشتن رویانیان از پرسپولیس در شرایطی که قرار بود دولت عوض شود درست نبود.این تصمیم را باید دولت جدید می گرفت.یعنی اگر قرار بود که رویانیان برود یا بماند باید از سوی دولت جدید مطرح می شد.

آقای سلطانی فر هم بود؟

نه با ایشان تلفنی حرف زدیم.

نظر تیم ورزشی روحانی چه بود؟

نظر آنها هم همین بود.آنها معتقد بودند که صلاح نیست در این وضعیت مدیرعامل عوض شود.

یعنی موافق ادامه کار رویانیان هستند؟

نه اینکه موافق باشند.معقتد بودند که در شرایط انتقال دولت بهتر است جابه جایی انجام نشود.

نظر شما هم همین بود…

بله.ما این مسأله را به عباسی منتقل کردیم که بهتر است در شرایط فعلی جابه جایی انجام نشود اما او اصرار عجیبی داشت که حتما تغییرات صورت بگیرد.به هر حال اصرار او یک جورهایی توهین به ما هم بود.او می خواست ما برگه برکناری رویانیان را امضا کنیم.یعنی بدون اینکه خودمان قضیه را بررسی کنیم صرفا یک امضاکننده باشیم.

عباسی که همیشه می گفت ما به مسایل مدیریتی باشگاه ورود نمی کنیم و این مسایل جزو وظایف هیئت مدیره است؟

برایم سوال است که او چرا در روزهای آخر دولت بدجوری به پروپای دو تیم بزرگ کشور پیچیده بود.اول که گیر داد به استقلال و زهرش را به امیدوار رضایی ریخت.بعد هم به پرسپولیس ورود کرد و آن مسایل پیش آمد.اما من معتقدم که او در هیچ کدام از این دو مورد برنده نشد.من یا آقای امیدوار رضایی که در هیچ حالت از تیم های پرسپولیس و استقلال جدا نیستیم.اما تصمیم گیری لحظه ای برای این دو تیم بزرگ سم است.شما ببینید در همان زمان سه هفته ای دو بار هیئت مدیره پرسپولیس تغییر کرد.این بی ثباتی پرسپولیس را نمی رساند بلکه بی ثباتی مدیران وزارت ورزش و جوانان را می رساند.دست آخر هم خود آقای رویانیان را نگه داشتند.خب،این که حرف ما بود.نبود؟ما نگفته بودیم بهتر است آقای رویانیان بماند؟

اصلا دلیل تغییر ایشان چه بود؟

به هر حال مسایلی وجود داشت که در جریانش بودم اما به مصلحت نیست بگویم.

مسایل سیاسی بود؟

نه مسایل سیاسی نبود.بحث تغییر ایشان یک سال بود که مطرح شده بود.یعنی از یکسال پیش وزارت خانه می خواست ایشان را تغییر دهد که کشید به روزهای آخر دولت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)