پرسپولیس نیوز : منصور ابراهیم‌زاده امروز به ایران برمی گردد تا مذاکرات نهایی را با باشگاه پرسپولیس انجام دهد.

حسین مالکی پس از صحبت‌های رویانیان در برنامه ورزش و مردم در خصوص اینکه آیا منصور ابراهیم زاده به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده گفت: قرار شده این مسئله امروز یا فردا در جلسه هیات مدیره مطرح شود. آقای ابراهیم‌زاده در کربلا هستند و وقتی امروز به ایران بیایند باید جلسه‌ای را با باشگاه و رویانیان داشته باشند.

وی ادامه داد: بعد از صحبت‌های ابراهیم‌زاده و باشگاه، نام سرمربی اعلام می‌شود. ممکن است جلسه هیات مدیره امروز و یا فردا برگزار شود.

 

وی افزود: ‌از همین رو با توجه به اینکه اعلام کرده بودیم که قرار است سرمربی پرسپولیس تا جمعه انتخاب شود، فردا با یک روز تاخیر جلسه هیئت مدیره باشگاه را برگزار خواهیم کرد و در خصوص ابراهیم‌زاده و سایر گزینه‌ها که پرونده‌شان باز است، صحبت خواهیم کرد.

مالکی در پاسخ به این سؤال که آیا ابراهیم‌زاده سرمربی پرسپولیس است یا خیر، گفت: مدیرعامل باشگاه با گزینه‌های مختلفی وارد مذاکره شده که جمع‌بندی خوبی روی ابراهیم‌زاده داشت، البته باید در جلسه فردا تکلیف نهایی را مشخص کنیم اما یکی از اصلی‌ترین محورها این است که سرمربی پرسپولیس باید از دستیارانی از جنس باشگاه استفاده کند تا بتواند راحت‌تر موفق شود. پس از جمع‌بندی‌ها همه چیز مشخص خواهد شد و آقای ابراهیم‌زاده نیز گزینه خوبی است. ما سعی می‌کنیم بهترین تصمیم‌ها را در جمع‌بندی‌ها بگیریم تا باعث رشد پرسپولیس شود.

محمد رویانیان در برنامه ورزش و مردم به صورت تلویحی اعلام کرد منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شده اما اعلام رسمی این خبر را منوط به برگزاری جلسه با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و موافقت آنها دانست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)