پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درایت و کلان نگری دایی باعث می شود به روزهای خوب در پرسپولیس برسیم.

فداحسین مالکی اظهار داشت: طبیعی است با حضور علی دایی پیش‌بینی ما ایجاد شرایط مثبت در پرسپولیس است. با حضور دایی پرسپولیس به یک ثبات نسبی رسید، اما مراحل متعددی در پیش رو است که با درایت و کلان نگری که دایی دارد به روزهای خوب می‌رسیم.

وی افزود: در مجموع و با شرایط موجود به آینده پرسپولیس خوشبین هستم. باید به دایی وقت داد و کمکش کرد و اجازه نداد وی با حاشیه‌ها درگیر شود تا پرسپولیس به جایگاه واقعی‌اش و روزهای خوبی که از این تیم سراغ داشتیم برسد.

وی در مورد سرنوشت علی کریمی و پرسپولیس گفت: همانطور که اطلاع دارید علی کریمی پس از فینال جام حذفی خداحافظی کرد. علی‌رغم اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس انتظار چنین کاری را از کریمی نداشتند و خود ما هم غافلگیر شدیم. الان هم دایی در مورد وی تصمیم می‌گیرد اما به نظرم در مورد کریمی باید حتما شأن و جایگاه وی حفظ شود. کریمی طی روزهای اخیر مثبت برخورد کرد و موضع‌گیری‌های خوبی داشته است. علی کریمی همیشه مورد احترام پرسپولیس بوده و خواهد بود.

مالکی در پایان گفت: علی کریمی با توجه به نگاه مثبتی که مسئولان باشگاه و علی دایی دارد همکاری خوبی با باشگاه پرسپولیس خواهند داشت. حالا اگر کریمی بازیکن تیم هم نباشد به باشگاه کمک می‌کند. من هم مثل همه دوست دارم کریمی بازی کند اما خیلی زود خداحافظی کرد. به هر حال تصمیم با دایی است تا با شناختی که از علی کریمی دارند و متناسب با شرایط وی در مورد کریمی تصمیم درستی بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)