پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مدیرعامل باشگاه برای حضور دایی در پرسپولیس تلاش کرد اما با توجه به عقد قرارداد این مربی با راه‌آهن و عدم تمایل، موضوع دایی در پرسپولیس منتفی شد.

 

سردار حسین مالکی پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در مجموع جلسه بسیار خوبی را امروز دور یکدیگر برگزار کردیم و از همه مهم‌تر دو برادر ما یعنی نژاد فلاح و رویانیان با روبوسی سوءتفاهم‌ها را از بین بردند.

وی افزود: موضوع مهم بررسی مباحث کارشناسی گزینه‌های پرسپولیس برای انتخاب سرمربی بود. مدیرعامل گزارش داد و بررسی‌های لازم انجام شد. با توجه به حساسیت موضوع مقرر شد عجله و شتابی در کار نباشد تا سر وقت و با حوصله تصمیمات لازم را بگیریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبق ابلاغی که به دو گزینه هیئت مدیره اعلام کردیم مقرر شد با دو گزینه وارد مذاکرات جدی شوم و در جلسه بعدی هیئت مدیره گزارشات خود را درباره این دو گزینه ارائه دهند تا تصمیم لازم را بگیریم.

وی در پاسخ به سوالی که آیا به گزینه خارجی نیز فکر می‌کنید یا خیر گفت: در جلسه قبلی گزینه خارجی نیز مطرح شد اما اولویت اول ما گزینه داخلی و ایرانی است.

مالکی در پاسخ به سوالی که چرا صحبت خود را با دایی ادامه ندادید، گفت: در جلسات قبلی هیئت مدیره به مدیرعامل اعلام کردیم که با آقای دایی وارد مذاکره شود ایشان حتی گزینه اول ما نیز بود اما با توجه به صحبت‌های انجام شده و قراردادی که ایشان با راه‌آهن بسته و مباحثی که مطرح شد به این نتیجه رسیدیم که شاید ایشان تمایلی به حضور در پرسپولیس نداشته باشد و می‌خواهد کار خود را با راه‌آهن دنبال کند به همین دلیل ظاهرا به این جمع‌بندی‌ها رسیدیم و برای ایشان هم در تیم خودشان آرزوی موفقیت می‌کنیم. بالاخره دایی اسطوره فوتبال ایران است و خوشحالم می‌شدیم که در خدمتشان باشیم اما قسمت نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)