پرسپولیس نیوز :  رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد تنش بین سرمربی و مدیرعامل این تیم به نفع سرخپوشان نیست. او همچنین گفت که جریانی می‌خواهد میانه این دو را بهم بزند.

فداحسین مالکی در مورد میزان دقیق بدهی باشگاه پرسپولیس گفت: از میزان رقم بدهی خبر ندارم چون زیاد به مباحث مالی ورود نکردیم اما آنچه مسلم است، این است که هم رویانیان و هم پروین درست می‌گویند و باشگاه پرسپولیس بدهکار است. در مورد مبلغ این بدهی هم وزارت ورزش‌وجوانان باید ورود کند.

وی در خصوص ادعای محمد رویانیان مبنی بر در آمدزایی میلیاردی برای پرسپولیس اظهار داشت: رویانیان اعلام کرده که مسئولیت همه چیز را برعهده می‌گیرد و بحث بدهی و درآمد را هم خودش اعلام می‌کند. طبیعتاً باشگاهی مانند پرسپولیس مشکلات و بدهی خاص خودش را دارد.

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: به نظر من جدی‌ترین چالش علی پروین مسائل مالی است، او اگر نتواند مسائل مالی را حل کند آینده درخشانی در انتظار پرسپولیس نخواهد بود.

مالکی با بیان این مسئله که در جریان مشکل خودروی بازیکنان پرسپولیس نبوده، درباره حضور علی پروین به عنوان مدیرعامل این باشگاه،‌ تاکید کرد: پروین از بزرگان فوتبال ماست که برای من و تمام پرسپولیسی‌ها بسیار محترم است اما باید بداند مسئولیت سنگینی را پذیرفته است. امیدوارم پروین بتواند کِشتی پرسپولیس را در دریای متلاطم مسابقات و مشکلات مالی به مقصد برساند.

وی تصریح کرد: رویانیان روش‌های ایجاد انگیزه اقتصادی و درآمدزایی را بلد بود. پروین هم باید چنین نگاهی به باشگاه پرسپولیس داشته باشد.

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اختلاف نظرهای به وجود آمده بین پروین و دایی گفت: رو در رو قرارگرفتن دایی و پروین به مصلحت پرسپولیس نیست، هر 2 نفر جزو عناصر مفید پرسپولیس هستند. من همیشه توصیه کرده‌ام که از ظرفیت علی دایی به خوبی استفاده شود هر چند معتقدم پروین هم دارای ظرفیت‌های فراوانی است.

مالکی ادامه داد: احساس می‌کنم جریانی خاص می‌خواهد بین پروین و دایی را بهم بزند که این موضوع بیشترین ضربه را به پرسپولیس و هوادارانش می‌زند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)