پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه هیئت مدیره فردا در خصوص سرمربی پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کنیم.

فداحسین مالکی در خصوص سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که از قبل اعلام کرده بودیم گزینه‌های مختلفی را در نظر داشتیم و مسئولیت مذاکره با آنها را به رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دادیم. خوشبختانه مذاکرات خوبی نیز با گزینه‌های مدنظر شده است.

وی افزود: ‌از همین رو با توجه به اینکه اعلام کرده بودیم که قرار است سرمربی پرسپولیس تا جمعه انتخاب شود، فردا با یک روز تاخیر جلسه هیئت مدیره باشگاه را برگزار خواهیم کرد و در خصوص ابراهیم‌زاده و سایر گزینه‌ها که پرونده‌شان باز است، صحبت خواهیم کرد.

مالکی در پاسخ به این سؤال که آیا ابراهیم‌زاده سرمربی پرسپولیس است یا خیر، گفت: مدیرعامل باشگاه با گزینه‌های مختلفی وارد مذاکره شده که جمع‌بندی خوبی روی ابراهیم‌زاده داشت، البته باید در جلسه فردا تکلیف نهایی را مشخص کنیم اما یکی از اصلی‌ترین محورها این است که سرمربی پرسپولیس باید از دستیارانی از جنس باشگاه استفاده کند تا بتواند راحت‌تر موفق شود. پس از جمع‌بندی‌ها همه چیز مشخص خواهد شد و آقای ابراهیم‌زاده نیز گزینه خوبی است. ما سعی می‌کنیم بهترین تصمیم‌ها را در جمع‌بندی‌ها بگیریم تا باعث رشد پرسپولیس شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)