پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اولویت اول تیم فوتبال ما استفاده از پیشکسوتان‌مان است.

فداحسین مالکی در خصوص جلسه‌اش با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در این جلسه در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس با وزیر حرف زدیم. اقدامات و نتایج خوبی در نیم فصل دوم در پرسپولیس گرفتیم اما نتایج ایده‌آل نبود.

وی افزود: در نهایت برای انتخاب سرمربی پرسپولیس نیز با رویانیان و پروین به این نتیجه رسیدیم که اولویت اول ما پس از گل‌محمدی در فصل آینده، از پیشکسوتان و خاک‌خوردگان این باشگاه است. به همین دلیل با گزینه‌های مختلفی وارد مذاکره شدیم تا به نتایج ایده‌آل برسیم.

مالکی ادامه داد: تا به این لحظه که با شما حرف می‌زنم 4 گزینه مدنظر ما بود که دو گزینه به مراحل پایانی رسیدند و تا روز دوشنبه تکلیف آنها مشخص خواهد شد. البته نظر ما این است که شاید کادر فنی پرسپولیس را با چند فکر تشکیل دهیم. به همین دلیل اولویت اول ما برای سرمربیگری باز هم می‌گویم از خانواده خود پرسپولیس است.

وی افزود: کار پرسپولیس در آینده سخت‌تر است چون مردم از آنها انتظارات بیشتری دارند. به همین دلیل باید این را بدانیم که باید زود انتخابی درست و منطقی داشته باشیم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا در جلسه‌ با وزیر صحبتی در مورد کنار گذاشتن رویانیان شد یا خیر، گفت: ما به هیچ عنوان وارد این مسئله نشدیم و صحبتی در این باره نشده است. ما فعلا به دنبال کادر فنی قوی هستیم که شاید به دنبال انتخاب افرادی باشیم که بر روی نیمکت، مانند یک شورا برای پرسپولیس تصمیم بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)