پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نظر من استفاده از مربی ایرانی و دارای سابقه پرسپولیسی است.

فداحسین مالکی در پایان جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: می‌دانیم هواداران دوست دارند سرمربی تیم هرچه زودتر مشخص شود. اما همانگونه که قبلا گفتم بسیاری از تیم‌ها هنوز سرمربی خود را اعلام نکرده‌اند. می‌خواستیم بررسی‌های بیشتری را انجام دهیم و در این راستا چند سوال دیگر مطرح شد. اینکه کدام مربی مدیریت بهتری در زمین دارد و کدام مربی معیار فنی‌اش بالاتر است. گزینه‌هایی مطرح شدند که با جمع‌بندی‌هایی که انجام شد تا فردا همه چیز مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که استیلی اعلام کرده رای‌گیری بر روی دو گزینه انجام شده که رای‌ها مساوی بوده است عنوان کرد: جمع‌بندی‌ها روی دو نفر بود که سوال‌هایی مطرح شد. فردا سرمربی پرسپولیس انتخاب می‌شود و اگر لازم باشد قبل از شروع به کار مربی یک جلسه با خود او برگزار خواهیم کرد.

مالکی در مورد اینکه شانس مایلی‌کهن و ابراهیم‌زاده کدامشان برای سرمربیگری بیشتر است گفت: هر دو شانس دارند فردا همه چیز مشخص می‌شود هیئت مدیره تشکیل جلسه می‌دهد و در این ارتباط تصمیم‌گیری می‌شود. بحث‌های خوبی امروز در جلسه مشترک کمیته فنی و هیئت مدیره مطرح شد و نظرات همه را شنیدیم و به زودی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی افزود: در صحبت‌هایی که مطرح شد پیشکسوتان نظرشان فردی است که از خانواده پرسپولیس باشد. نظر شخصی من استفاده از مربی ایرانی و سپس فردی است که از خانواده پرسپولیس باشد. اگر به این نتیجه رسیدیم که فردی خارج از پرسپولیس ظرفیت بالایی دارد حضور او را قبول می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس پیشکسوتان زیادی دارد و شاید هر کدام نظرشان به استفاده از یک مربی باشد عنوان کرد: مسئله به این شکل نیست و موضوع را جمع‌بندی می کنیم. طبیعی است نظر پیشکسوتان از یکدیگر متفاوت باشد. نظر هواداران برای ما خیلی مهم است همانطور که گفتم اولویت اول ما استفاده از مربی ایرانی و سپس پرسپولیسی است. مربی باید دو آیتم مهم مدیریت تیم در زمین و بار فنی بالا را داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)