پرسپولیس نیوز : رییس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امیدوار است که رحیمی بتواند با حمایت هواداران و اعضای این تیم در مدیریت سرخ‌ها موفق باشد.

حسین مالکی درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ضمن آرزوی توفیق برای علی پروین که از سرمایه‌های گرانقدر فوتبال ما و پرسپولیس به حساب می‌آید، باید بگویم با توجه به شناختی که از سال 63 به واسطه امور ورزشی با رحیمی دارم، او را مدیری پرکار، خوشفکر و جسور می‌دانم که با بهره‌گیری از تجربه سال‌ها حضور در ورزش می‌تواند در راستای اعتلای نام پرسپولیس با کمک هواداران این تیم گام‌های اساسی بردارد.

او ادامه داد: رحیمی با تحول بزرگی که در ورزش و فدراسیون هندبال به وجود آورد، توانست تیم ملی این رشته را در سطح آسیا مطرح کند و از جمله معدود مدیران ورزشی کشور است که موفق به کسب کرسی‌های بین‌المللی شده است. رحیمی در سپاهان با کسب جام و سهمیه آسیا نشان داد که از چه عیاری در مدیریت فوتبال برخوردار است. امیدوارم او بتواند با تصمیمات حساب شده و گره‌گشا بحران مالی و مدیریتی پرسپولیس را حل و فصل کند.

مالکی درباره اعضای جدید هیات مدیره هم گفت: فقط می‌توانم بگویم که امیدوارم اعضای هیات مدیره و حامیان مالی باشگاه نسبت به تعهداتی که در قبال پرسپولیس به وزارت ورزش و مدیرعامل داده‌اند پایبند باشند. اگر آن‌ها به تعهدات‌شان پایبند نباشند مشکلات بزرگی ایجاد می‌شود و همه چیز در سایه اما و اگر خواهد ماند.

رییس سابق هیات مدیره پرسپولیس همچنین گفت: پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا هواداران هوشیاری دارد که همیشه در موفقیت‌های این تیم تاثیرگذار بوده‌اند. امیدوارم رحیمی ضمن شناسایی حواشی تیم، تصمیم‌هایی برای این تیم بگیرد که گره کور پرسپولیس را باز کند و شاهد مسائلی نباشیم که مشکلات بیشتر شود. در این میان هواداران، پیشکسوتان، اعضای کادر فنی و بازیکنان باید در راستای وظایف خود گام برداشته و با حمایت از یکدیگر به سوی پیروزی گام بردارند. رحیمی کار سختی پیش‌رو دارد و امیدوارم با حمایت هواداران در پرسپولیس موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)